Новини

Прямий зв’язок з громадянами – ефективний спосіб розв’язання проблем

16 травня 2018 - 11:46

У контактному центрі облдержадміністрації відбулася чергова пряма телефонна лінія. На дзвінки від жителів області відповідав заступник голови обласної державної адміністрації Віктор Скобліков.

Зі своїми питаннями до посадовця звернулися десять людей з міста Запоріжжя, Більмацького, Василівського, Новомиколаївського, Якимівського та Оріхівського районів. Більшість звернень стосувалися проблемних питань житлово-комунального господарства та соціальної сфери.

Так, жителі Новомиколаївського району стурбовані станом забезпечення послугами з водопостачання, адже водогін Вільнянськ-Новомиколаївка потребує термінової реконструкції. Громадяни з Більмацького та Василівського районів також висловили  занепокоєння проблемами з водопостачанням, особливо в літній період. За станом на 15 травня в цих районах відсутнє водопостачання та підвезення води.

Вони також порушили  проблемні питання, більшість яких є традиційними при зверненні до органів влади: виплати та перерахунок пенсії, підключення електропостачання до  житлового будинку, земельні питання.

Для жителів міста Запоріжжя є свої болючі питання. Приміром, екологічний стан у місті, забезпечення якісного руху пасажирського транспорту, перевезення громадян пільгових категорій тощо. Одна із запоріжанок поцікавилася, чи було проведено конкурс на  розробку та встановлення пам’ятника чорнобильцям.

У ході проведення прямої лінії Віктор Скобліков дав громадянам  консультації  та роз’яснення  з 15 питань.  Ті ж звернення, які потребують додаткового вивчення, будуть опрацьовані та  щодо них будуть вжиті відповідні заходи реагування.

Нагадаємо, що графік проведення прямих телефонних ліній можна переглянути на сайтах: обласного контактного центру http://okc.zoda.gov.ua/, облдержадміністрації http://www.zoda.gov.ua/, обласної ради http://zor.gov.ua/.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також