Новини

Представники запорізьких ОТГ вчаться працювати з інформацією

14 червня 2018 - 15:51

Як подавати інформацію через різні джерела, вчилися представники громад під час тренінгу «Робота з внутрішніми комунікаціями в ОТГ: сайти, Facebook-сторінки, бюлетені», що відбувся в Запорізькому центрі розвитку місцевого самоврядування.

- Комунікація – важлива складова діяльності органів місцевого самоврядування. Ви можете багато робити:  ремонтувати дороги,  освітлювати  вулиці, встановлювати дитячі майданчики, але  якщо про це не говорити, не писати, не поширювати цю інформацію, то ці зміни залишаються непомітними. А це потрібно  як для жителів об’єднаної територіальної громади, так і для інвесторів, які йдуть на ті території, про які щось відомо, - пояснила важливість теми керівник апарату облдержадміністрації Зінаїда Бойко.

Комунікація влади і  жителів громад  потрібна і для пояснення тих змін, які відбуваються, щоб знімати напругу при прийнятті рішень, і для  вироблення спільних дій  щодо розвитку ОТГ.

- Сьогодні, коли відбуваються секторальні реформи,  в освіті, охороні здоров’я, які торкаються якщо не кожного, то переважної більшості, дуже важливо, щоб люди розуміли, що відбувається і навіщо. Треба пояснювати, аргументувати. Будь-які оптимізації, звісно, сприймаються одразу не дуже позитивно, бо людям треба змінити свій уклад життя. Але якщо ви зможете показати реальні позитивні приклади інших громад, покажете переваги і зможете довести готовність до змін, то не буде спротиву,  - зазначила радник з комунікації Запорізького ЦРМС Наталя Селюкова. 

Яка інформація має бути на офіційному сайті ОТГ, що розміщувати на сторінках у соцмережах, як реагувати на коментарі – про це говорили під час навчання. Особливу увагу було приділено  випуску інформаційних вісників, мета яких - не агітація і реклама представників органів місцевого самоврядування, а оповіщення жителів про те, що відбувається в громаді.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також