Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Нарахування субсидій напередодні опалювального сезону залишаються актуальними для жителів області

16 жовтня 2018 - 11:45

З наближенням опалювального сезону одним із найактуальніших питань для громадян є забезпечення належного рівня соціального захисту щодо оплати житлово-комунальних послуг та нарахування субсидій. Нагадаємо, що з травня 2018 року нарахування субсидій стало відбуватися за новими правилами.

Для роз’яснення змін у порядку призначення субсидій на базі обласного контактного центру було проведено пряму телефонну лінію із заступником директора Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Катериною Кривошей.

Упродовж години жителі міста Запоріжжя, Мелітопольського, Якимівського, Михайлівського, Запорізького, Чернігівського, Оріхівського та Бердянського районів, які зателефонували на гарячу лінію,  отримали вичерпну інформацію про умови призначення субсидій та їх перерахунок.

Посадовець повідомила, що згідно з новими правилами призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг Заяву і Декларацію потрібно подавати таким категоріям осіб: орендарям житла; внутрішньо переміщеним особам; тим сім’ям, яким субсидію було призначено не на всіх зареєстрованих, а фактично проживаючих у помешканні осіб; тим сім’ям, де є непрацюючі люди працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати; тим сім’ям, у яких відбулися зміни у складі сім’ї протягом останнього року; тим сім’ям, які за станом на травень 2018 року мали понад двомісячну заборгованість за житлово-комунальні послуги і не погасили її до червня  2018.

Крім цього, на телефонну лінію надходили  запитання стосовно відміни пільг на сплату житлово-комунальних послуг, надання матеріальної допомоги, отримання пакунка малюка, перерахунку пенсії, влаштування в заклади інтернатного типу людей з психічними розладами тощо.

У ході  прямої лінії посадовець надала громадянам фахові консультації та роз’яснення. Ті ж звернення, які потребують додаткового розгляду, будуть опрацьовані та щодо них будуть вжиті відповідні заходи реагування.

Нагадаємо, що графік проведення прямих телефонних ліній можна переглянути на сайтах: обласного контактного центру http://okc.zoda.gov.ua/, облдержадміністрації http://www.zoda.gov.ua/, обласної ради http://zor.gov.ua/.

Поставити запитання та повідомити про проблеми всі охочі мають можливість за номером телефону: 0-800-503-508, з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 791-го дня війни

Світло культури в темряві війни: у Запоріжжі відбувся фестиваль фільмів національно-культурних товариств

США схвалили пакет військової допомоги: Україна отримає нове озброєння та посилить свою обороноздатність

Як в Запоріжжі оформити догляд за людиною похилого віку чи з інвалідністю?

Компас вкаже напрямок: в Запоріжжі школярі навчаються спортивного орієнтування

Освітній сервіс єДокумент в «Дії»: запитання та відповіді

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 428 разів ударили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 790-го дня війни

Розбір завалів і демонтаж на ДніпроГЕС досі тривають, – Іван Федоров

Європейський тиждень вакцинації: лікарі нагадують про важливість щеплень

Робота для людей з інвалідністю: держава компенсує витрати на створення інклюзивних робочих місць