ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації 26.12.2018 № 100 |
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста – юрисконсульта відділу бухгалтерського обліку та діловодства Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
З метою виконання завдань, які стоять перед відділом, головний спеціаліст – юрисконсульт: 1) організовує правову роботу, спрямовану на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів працівниками департаменту під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків; 2) розробляє та бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції департаменту; 3) перевіряє відповідність законодавству і міжнародним договорам України проектів наказів та інших актів, що подаються на підпис керівника департаменту; 4) проводить юридичну експертизу проектів нормативно-правових актів та інших документів, підготовлених структурними підрозділами департаменту; 5) переглядає разом із структурними підрозділами департаменту нормативно-правові акти та інші документи з питань, що належать до його компетенції, з метою приведення їх у відповідність із законодавством; 6) проводить правову роботу, пов'язану з укладенням договорів, бере участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів департаменту; 7) організовує претензійну та позовну роботу, здійснює контроль за її проведенням; 8) проводить разом із заінтересованими структурними підрозділами аналіз результатів господарської діяльності департаменту, вивчає умови і причини виникнення непродуктивних витрат, порушення договірних зобов'язань, а також стан дебіторської та кредиторської заборгованості; 9) аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, а також отримані за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій, дані статистичної звітності, що характеризують стан дотримання законності органами виконавчої влади, готує правові висновки за фактами виявлених правопорушень та бере участь в організації роботи з відшкодування збитків; 10) сприяє правильному застосуванню актів законодавства про працю, у разі невиконання або порушення їх вимог подає керівництву департаменту письмовий висновок з пропозиціями щодо усунення таких порушень; 11) роз'яснює застосування законодавства, надає правові консультації з питань, що належать до компетенції департаменту, а також за дорученням його керівника розглядає звернення громадян, звернення та запити народних депутатів України; 12) забезпечує в установленому порядку представлення інтересів органу виконавчої влади в судах та інших органах; 13) здійснює заходи, спрямовані на підвищення рівня правових знань працівників департаменту; 14) проводить організаційну роботу, спрямовану на упередження корупційних діянь і правопорушень державними службовцями в департаменті та надає облдержадміністрації інформацію про стан виконання департаментом Закону України «Про запобігання корупції»; 15) за рішенням керівництва входить до складу робочих груп, комісій, тендерного комітету департаменту; 16) відповідає за забезпечення застосування електронного цифрового підпису в департаменті; 17) дотримується законодавства України з питань державної служби і боротьби з корупцією та правил внутрішнього трудового розпорядку; 18) у межах повноважень виконує інші доручення керівництва департаменту. |
|
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 4800 грн.; 2) розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами); 3) інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; 4) додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами). |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Тимчасово, на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
|
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Для участі в конкурсі подаються такі документи: 1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів: 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби.
|
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
05 лютого 2019 року, початок о13.00 год. за адресою: 69107, м. Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 164, кабінет 707 облдержадміністрації. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Шевченко Дмитро Павлович, (061)2390425, 0681306954, dgkh@zoda.gov.ua |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра в галузі права |
2. |
Досвід роботи |
__________ |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Уміння працювати з комп’ютером |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).
|
2. |
Ділові якості |
аналітичні здібності; вміння концентруватись на деталях; стресостійкість; вміння аргументовано доводити власну точку зору |
3. |
Особистісні якості |
порядність, дисциплінованість |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Знання:
|
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Знання законів, інших актів законодавства з питань проведення правової роботи, у тому числі нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, Мін’юсту України щодо правильного застосування, неухильного дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів у сфері відповідальності департаменту, керівництвом та працівниками департаменту під час реалізації ними функцій держави у галузі житлово-комунального господарства, сфері будівництва, представлення інтересів департаменту в судах. |