Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Децентралізація

Регіональна філія установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» шукає персонал

30 листопада 2016 - 10:37

Бухгалтера (повний робочий день, 100%)

За останні кілька років Україна розробила і прийняла законодавчу базу для реалізації амбітної реформи децентралізації, яка закладає нову систему відносин на національному, регіональному та місцевому рівнях. Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Запорізькій області, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.

На підтримку нашого регіонального офісу Центру в м. Запоріжжя ми шукаємо високо мотивованого, організованою та інноваційного  працівника для вирішення питань, пов'язаних з утриманням  та організацією роботи нашого офісу та на додаток для підтримки тісної співпраці та координації з центральним офісом установи (м. Київ).

Сфери нашої особливої уваги включають в себе:
• Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
• Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
• Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
• Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу; 
• Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;
• Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами; 
• Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентаризації.

Кваліфікаційні вимоги:
• Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
• Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
• Вільне володіння українською мовою;
• Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
• Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
• Відмінні навички роботи з комп'ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків;
• Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
• Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
• Конфіденційність при обробці даних та інформації;
• Надійність, гнучкість і стресостійкість;
• Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
• Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів);
Початок роботи:
Орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.

Наша організація є роботодавцем рівних можливостей і пропонує привабливі умови роботи з можливостями для підвищення кваліфікації.

Ми з нетерпінням чекаємо Ваше резюме та  супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді на наступну електронну адресу:

Zaporizhzhya.lgdc@gmail.com

Останній день подачі резюме до 07.12.16

Читайте також

Громади на зв’язку: Про людей пам’ятають та піклуються

Обласна влада сприяє допомозі безпритульним тваринам

До Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу

До Запорізької ОВА завітала перша українка-конгресвумен

Бойові дії ускладнюють надання комунальних послуг на території Запорізької області

Ситуація щодо російського вторгнення станом на 18.05.2022 року (08:00) - ЗСУ, 84 доба

Оперативна інформація щодо безпечності питної води в запорізькій області за 17.05.2022

Інформація про роботу мобільної лабораторії моніторингу довкілля 17.05.2022

Оперативна інформація щодо радіаційного фону на 08.00 годину 18.05.2022 р.

Збираємо якнайбільшу міжнародну аудиторію для України. Звернення Володимира Зеленського 17.05.2022 (ВІДЕО)

Ситуація щодо російського вторгнення станом на 17.05.2022 року (22:00) - #ЗСУ, 83 доба

До уваги експортерів Запорізької області!