Децентралізація

Регіональна філія установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» шукає персонал

30 листопада 2016 - 10:37

Бухгалтера (повний робочий день, 100%)

За останні кілька років Україна розробила і прийняла законодавчу базу для реалізації амбітної реформи децентралізації, яка закладає нову систему відносин на національному, регіональному та місцевому рівнях. Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Запорізькій області, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.

На підтримку нашого регіонального офісу Центру в м. Запоріжжя ми шукаємо високо мотивованого, організованою та інноваційного  працівника для вирішення питань, пов'язаних з утриманням  та організацією роботи нашого офісу та на додаток для підтримки тісної співпраці та координації з центральним офісом установи (м. Київ).

Сфери нашої особливої уваги включають в себе:
• Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
• Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
• Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
• Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу; 
• Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;
• Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами; 
• Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентаризації.

Кваліфікаційні вимоги:
• Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
• Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
• Вільне володіння українською мовою;
• Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
• Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
• Відмінні навички роботи з комп'ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків;
• Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
• Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
• Конфіденційність при обробці даних та інформації;
• Надійність, гнучкість і стресостійкість;
• Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
• Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів);
Початок роботи:
Орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.

Наша організація є роботодавцем рівних можливостей і пропонує привабливі умови роботи з можливостями для підвищення кваліфікації.

Ми з нетерпінням чекаємо Ваше резюме та  супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді на наступну електронну адресу:

Zaporizhzhya.lgdc@gmail.com

Останній день подачі резюме до 07.12.16

Читайте також