Пошук

Важливо

НАЗК

PPU

DSVV

e-data

NADUpPrU

AmKU

NADS

UVPZp

DAEE

AB

ZRCZ

GUMNSUZp

PFZU

OCPVM

DOZ

DOiN

DSZN

  • Децентралізація
  • »
  • Оголошення про конкурсний відбір радників з питань управління місцевими фінансами!

Децентралізація | 11/04/2017 10:56

Оголошення про конкурсний відбір радників з питань управління місцевими фінансами!

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, яке є партнером Програми ЄС для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою», що спільно фінансується Європейським Союзом та його державами-членами (Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією) й виконується Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ та Шведським агентством з питань міжнародного співробітництва і розвитку (Sida), оголошує конкурсний відбір радників з питань управління місцевими фінансами.

 

Для підтримки координації заходів з місцевої децентралізації у всіх 24 областях України Програма «U-LEAD з Європою» проводить загальнонаціональний конкурс з відбору висококваліфікованих фахівців до групи експертів. Ретельно відібрані експерти/радники працюватимуть за призначенням у різних регіонах, надаючи консультаційну й експертну підтримку впровадженню реформи місцевого самоврядування, адміністративно-територіальної реформи, децентралізації повноважень центральних органів виконавчої влади та реформи державної регіональної політики.

Заявки на участь у конкурсі необхідно подати до 23 квітня 2017.

 

Основні обов’язки: дорадча та методологічна підтримка органів місцевого самоврядування з питань формування та виконання місцевих бюджетів і бюджетів об’єднаних територіальних громад, а також створення фінансово спроможних громад.

 

Радники повинні:

 

- Надавати посадовцям органів місцевого самоврядування, депутатам місцевих рад та представникам громадянського суспільства консультативну та дорадчу підтримку з питань проведення реформи місцевого самоврядування на засадах певних принципів, зокрема, принципу децентралізації владних повноважень, принципу створення фінансово спроможних територіальних громад та перерозподілу бюджетних ресурсів і владних повноважень до таких громад;

- Надавати органам місцевого самоврядування та місцевим органам виконавчої влади дорадчу підтримку з бюджетних питань;

- Надавати об’єднаним територіальним громадам методологічну та дорадчу підтримку з питань складання бюджетних пропозицій, формування та виконання доходної та видаткової частин місцевих бюджетів;

- Слідкувати за змінами у бюджетному та податковому законодавстві, аналізувати нормативні акти органів місцевого самоврядування щодо місцевих бюджетів, в тому числі, стосовно їхньої відповідності діючому законодавству;

- На звернення громад, які планують об’єднатися на добровільних засадах, розраховувати фінансові можливості територіальних громад з урахуванням основних положень діючого законодавства;

- Збирати, систематизувати й аналізувати показники доходної та видаткової частин місцевих бюджетів, аналізувати фінансовий стан територіальних громад, надавати аналітичні звіти та пропозиції щодо покращення фінансового стану громад у відповідності до основних рекомендацій, що видаються Центральним офісом реформ/Мінрегіоном;

- Брати участь у заходах, що організуються Центральним офісом реформ/Мінрегіоном та/чи регіональними центрами Центру розвитку місцевого самоврядування (ЦРМС) для посадовців органів місцевого самоврядування й депутатів місцевих рад з питань виконання бюджетного законодавства,

- Налагоджувати співпрацю та діалог між регіональними центрами, обласними державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування (в тому числі, у форматі робочих груп з питань місцевих фінансів);

- Звітувати перед директором регіонального центру ЦРМС про заходи та результати їх здійснення, а також брати участь у складанні звітності, моніторингу та оцінці діяльності відповідного регіонального центру.

 

 

Кваліфікаційні вимоги:

Основні загальні вимоги

-  Диплом про вищу освіту (диплом бакалавра) у галузі економіки, фінансів чи іншій відповідній сфері;

-  Відповідний досвід роботи з виконання аналітичних та фінансових завдань;

Професійний досвід:

-  Досвід роботи не менше 2 років на державній службі або в органах місцевого самоврядування, на посадах, пов’язаних із фінансами і бюджетом  (досвід співпраці з територіальними органами Казначейства), громадських організаціях або інших установах приватного сектора, що взаємодіють із системою державних фінансів України;

 

Спеціальні вимоги (бажано): 

- Досвід роботи у сфері фінансового забезпечення місцевого самоврядування;

 

Необхідні знання:

- Бюджетного та податкового законодавства України;

- Загальних принципів бюджетної системи, принципів формування та виконання місцевих бюджетів, місцевої бази оподаткування та видаткових повноважень;

- Принципів та умов добровільного об’єднання громад та їхньої діяльності;

- Основних факторів економічного зростання на місцевому та регіональному рівні;

- Добре знання принципів казначейського обслуговування місцевих бюджетів;

 

Необхідні навички:

- Організацій та комунікаційні;

- Вміння працювати в колективі;

- Чудове знання української мови;

- Добрі навички володінням комп’ютером (MS Office Suite, Excel, Powerpoint тощо)

 

Додаткові навички/вміння: знання англійської/німецької мови та, робота з програмним забезпечення для статистичного аналізу будуть перевагою;  

Інші вимоги:

- Відсутність конфлікту інтересів щодо зазначених вище завдань;

- Відсутність судимостей чи залучення до корупційних скандалів;

- Згода на часті відрядження для надання практичної підтримки процесам розвитку в регіоні призначення.

 

Компетенції:

- Орієнтованість на державотворення: свідомо активне ставлення до досягнення визначений цілей в інтересах держави, про-демократична та про-європейська позиція;

- Стратегічне бачення: здатність думати наперед, бачити ширший контекст проблем, здатність прогнозувати наслідки та результати проблем і подій;

- Творчий потенціал: вміння розробляти нові, інноваційні та реалістичні стратегії залучення та використання додаткових фінансових ресурсів органами місцевого самоврядування;

- Вміння визначати стратегічні пріоритети й конкретні цілі, здатність мотивувати людей з питань необхідності та сенсу змін;

- Вміння працювати в колективі.

 

Зацікавлені кандидати мають надіслати свої заявки разом з повним резюме, у якому зазначено відповідність вказаним кваліфікаційним вимогам в електронному форматі на адресу ел. пошти: expertpool@u-lead.org.ua. Кінцевий термін подання: до 18.00 за київським часом 23.04.2017.

 

Відбір кандидатів проводитиметься Конкурсною комісією у складі представників Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, ЄС, GIZ, залученого експерта з кадрового забезпечення, а також галузевого/технічного експерта за фаховими спеціалізаціями кандидатів на основі:

- поданого резюме;

- онлайнових тестів на когнітивні навички та особистісні характеристики;

- результатів співбесіди у Конкурсній комісії;

- результатів виконання іспиту з пошуку рішення у «критичній ситуації» та представлення рекомендації Конкурсній комісії.

Про головне

YouTube_Zoda

IMZO

AD

BV

UPDL

ZORM

Держава турбується про тебе

AK_ODA

ZRIO

expo2017

OCUATO

Teplo

PMB

ProZorro

DK_DM_ATO

ARRZO

"Чорний список" водіїв порушників

ugl

Зміни одне життя

GSiV

ZOKC

FISC

BUDJET

LPL

KDS

FSOZO

SRGS

Zapobigania_korypcia

Strategia

СС

PZG_1932_1933

Сhildren from Zaporizhzhya

OKRZK

ECO

Регіональна рада з питань створення та забезпечення функціонування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків

EnergyMapZR

ZOTIC

PROON