Новини

Фахівці кол-центрів України зібралися в Запоріжжі для обміну досвідом

17 серпня 2018 - 12:42

За участю голови облдержадміністрації Костянтина Бриля в Запоріжжі відбулася всеукраїнська нарада-семінар «Стан і перспективи розвитку національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади». На захід зібралися представники 12 контактних центрів: Кіровоградського, Закарпатського, Сумського, Рівненського, Одеського, Полтавського, Миколаївського, Луганського, Дніпропетровського, Запорізького, міста Києва та Урядового контактного центру.

До присутніх звернувся Костянтин Бриль.

- Хочу подякувати всім учасникам цього заходу, які зібралися для обміну досвідом та кращими досягненнями, спрямованими на покращення системи допомоги людям. Багато років тому громадяни не вірили посадовцям, адже не могли до них достукатись і звернути увагу на проблемні питання. Та нині наші кол-центри працюють не тільки з чиновниками, а й з депутатами. Вважаю, що головним показником вашої роботи є те, що з роками люди стали більше довіряти владі. Хочу наголосити, що гарну практику налагодження взаємовідносин між людьми та владою необхідно зберегти. Нині в країні триває реформа децентралізації влади і можливо вже наступного року система управління всією державою зміниться. Та при цьому ОТГ мають залишити такі практики як гарячі лінії для зв’язку з людьми, - підкреслив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.

Головною темою обговорення стало вдосконалення законодавства про звернення громадян, внесення змін до Закону України «Про звернення громадян». В.о. директора державної установи «Урядовий контактний центр» Олена Антоненко повідомила, що минулого року Урядовий кол-центр опрацював 1 мільйон 403 звернення. На жаль, іноді громадяни зловживають своїм правом звернення на «гарячі лінії». І розв’язання  цієї проблеми потребує законодавчого врегулювання.   У ході спілкування присутні обмінялися досвідом  роботи своїх контактних центрів, висловлювали пропозиції щодо підвищення стандартів роботи суб’єктів Національної системи опрацювання звернень.

У тому числі директор комунальної установи «Запорізький обласний контактний центр»  Ольга Савенкова поінформувала про роботу унікального для України проекту Запорізького колцентру «Влада на зв’язку з громадськістю» та результати його діяльності.

 ДОВІДКОВО:

Звернення до органів влади мають важливе значення у налагодженні суспільного діалогу, вирішенні життєвих проблем окремої людини і суспільства в цілому, реалізації конституційних прав і свобод громадян у ході побудови демократичної, соціальної, правової держави. Виходячи з необхідності такого зв’язку із суспільством, у травні 2009 року Кабінет Міністрів створив державну установу «Соціальний контактний центр» та відкрив урядову «гарячу лінію». Відповідними рішеннями Уряду у липні 2010 року Соціальний контактний центр передано до сфери управління Секретаріату Кабінету Міністрів України, а назву державної установи змінено на «Урядовий контактний центр».

За час роботи Урядового контактного центру побудовано сучасну багатофункціональну структуру, яка забезпечує ефективний діалог влади з громадянами, запроваджує нові підходи до удосконалення роботи зі зверненнями.

Громадянам надано можливість цілодобово звертатися на урядову «гарячу лінію» за телефоном 1545 або через веб-сайт центру www.ukc.gov.ua до органів виконавчої влади з пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами. Щодня на «гарячу лінію» звертаються з усіх регіонів України та зарубіжних країн до восьми і більше тисяч заявників. Від початку створення центру на урядовій «гарячій лінії» зареєстровано загалом понад 7,5 мільйона звернень громадян.

Успішній реалізації завдань сприяє постійна увага Уряду, Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана до роботи урядової «гарячої лінії» та Урядового контактного центру. Під час відвідання Центру у квітні 2017 року Глава Уряду поставив завдання здійснити модернізацію центру, перетворити його на сучасний call-центр, щоб кожен дзвінок був зафіксований, а кожне звернення якісно опрацьоване.

З урахуванням світового досвіду та здобутків власної практики Урядовий контактний центр як базова структура Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади забезпечує подальше вдосконалення роботи зі зверненнями для розв’язання  актуальних проблем суспільства і конкретних життєвих запитів громадян.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також