У роботі конференції взяли участь науковці Інституту педагогіки АПН України, Інституту соціології НАН України, Інституту спеціальної педагогіки АПН України Інституту проблем виховання АПН України, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, викладачі вищих навчальних закладів України, керівники районних, міських, обласних управлінь освіти і науки, психологи та педагогічні працівники освітніх закладів України.
Висока актуальність теми конференції пов‘язана з науковою розробкою інноваційних концепцій розвитку життєвої компетентності учнів, життєтворчого потенціалу та впровадженням у шкільну практику продуктивних педагогічних ідей за допомогою сучасних освітніх технологій.
Принципово нові прогресивні концептуальні ідеї потребують від науковців та практиків освіти переорієнтації на пошук і розроблення інноваційних шляхів розвитку регіональної системи освіти, формування у керівників шкіл, вчителів, психологів і дефектологів готовності до реалізації компетентно спрямованого змісту освіти.
У процесі освоєння і реалізації концептуальних засад 12-річної школи педагогічними колективами особливо важливим є становлення поєднання в такій освіті змістовних, технологічних, психологічних, реабілітаційних та управлінських параметрів.
Всеукраїнська науково-пошукова конференція з-поміж іншого, рекомендувала:
- Міністерству освіти і науки України підтримати ініціативу освітян Запорізької області щодо створення освітньо-реабілітаційного простору, який би об‘єднав зусилля всіх зацікавлених інституцій у вирішенні проблем комплексної реабілітації дитини;
- Інституту педагогіки АПН України продовжити розробки перспективних технологій формування в учнів ключових компетентностей із врахуванням перспектив і проблем їх включення у реалії економічного, соціально-політичного і духовного життя України;
- управлінням освіти і науки облдержадміністрацій здійснити управлінське забезпечення перебудови навчально-реабілітаційної діяльності закладів освіти на діагностичній основі та соціально-психологічного супроводу особистісно-орієнтованої освіти;
- педагогічним колективам навчально-виховних закладів широко використовувати інноваційний досвід роботи Хортицького навчально-реабілітаційного центру Запорізької області тощо.
Інформація надана
Управлінням освіти облдержадміністрації