Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Оголошення

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

28 січня 2015 - 10:28

Відповідно до графіку виїзних прийомів громадян керівництвом Головного управління юстиції у Запорізькій області на 2015 рік у січні буде проведений виїзний прийом громадян:

У п’ятницю, 30 січня 2015 року з 12.00 до 14.00 години в м. Дніпрорудне Василівського району у приміщенні приватного нотаріуса Петричкович Ю.А., що знаходиться за адресою: м. Дніпрорудне, вул. Леніна, буд. 17 відбудеться виїзний прийом громадян заступником начальника Головного управління юстиції у Запорізькій області Абрамовою Тетяною Вікторівною.

Також, у п’ятницю, 30 січня 2015 року, за номером (061) 239-01-55 з 1530 до 1630  працюватиме пряма телефонна лінія, за якою до в.о. начальника Головного управління юстиції у Запорізькій області Наливайка Павла Івановича можуть звернутись громадяни із заявами, скаргами, пропозиціями. 

Читайте також

Запорізькі фермери отримали насіння від міжнародних партнерів

Іван Федоров про дезінформацію та фейки

«Чудово, що в нас є укриття – ми можемо відвідувати не тільки уроки, а й секції», – діти Кушугумської громади похизувалися міністру освіти України

Розвиток освіти в умовах воєнного стану – тема педагогічного форуму в Запоріжжі

ЄМК ДП «Запорізький експертно-технічний центр Держпраці» – на приватизаційному аукціоні

«Хтось мав це робити»: у Запоріжжі вшанували пам’ять жертв Чорнобильської катастрофи

«Ми відчуваємо, що не самотні, адже нас підтримують та допомагають»: діти-сироти отримали ноутбуки від благодійників

Спортивне орієнтування: «Їжаки» з Запоріжжя шукають шлях до перемоги

Компенсації за працевлаштування ВПО: оновлено послугу на порталі Дія

Контррозвідка СБУ встановила особу резидента російського гру, який планував терористичний акт в багатолюдному місці Запоріжжя

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 326 разів ударили по Запорізькій області