Новини

Стан розрахунків за житлово-комунальні послуги потребує особливої уваги з боку керівників територій

20 лютого 2019 - 16:33

На обласній селекторній нараді, яка відбулася під керівництвом заступника голови облдержадміністрації Віктора Скоблікова, розглянуто стан розрахунків за житлово-комунальні послуги і наявність заборгованості населення за послуги галузі.

Директор Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації Віталій Литвиненко повідомив, що рівень розрахунків населення за всі види житлово-комунальних послуг за станом на 01.01.2019 становить 78,4%, що на 5% менше у порівнянні з 01.12.2018.

Борг населення на кінець звітного місяця становить 2,758 млрд. грн., що на 429 млн. грн. більше, ніж на 01.12.2018.

За послугу з централізованого опалення та горячого водопостачання споживачі розрахувалися   на  81,1 %, що на 7,1 % менше у порівнянні з 01.12.2018 . Таким чином борг населення на кінець звітного місяця зріс до 1,043 млрд. грн., що на 176,0 млн. грн. більше у порівнянні з 01.12.2018.

Рівень розрахунків населення області за  водопостачання та водовідведення за станом на 01.01.2019 становить 88,7%, що на 1,4% більше у порівнянні з 01.12.2018. Заборгованість населення на кінець звітного місяця сягла 198,7 млн. грн., що на 38,8 млн. грн. більше у порівнянні з 01.12.2018.

За послугу з утримання будинків та прибудинкових територій станом на 01.01.2019 рівень сплати становить 88,2 %, що на 0,5 % більше у порівнянні з 01.12.2018. Борг населення на кінець звітного місяця становить 245,5 млн. грн. та залишився на попередній сумі.

За даними ПАТ «Запоріжгаз», рівень розрахунків безпосередньо населення області за спожитий природний газ  на 01.01.2019 становить 65%, що на 35% більше у  порівнянні з 01.12.2018. На кінець звітного місяця сума боргу становить 536,440 млн. грн., що на 377,64 млн. грн. більше у порівнянні з 01.12.2018.

Підбиваючи підсумки, заступник голови облдержадміністрації Віктор Скобліков наголосив, що рівень розрахунків населення за житлово-комунальні послуги  значно впливає на роботу підприємств галузі.  Наразі ситуація з розрахунками населення за житлово-комунальні послуги є незадовільною. Тому керівники територій мусять вжити заходів щодо активізації підприємствами житлово-комунального господарства роботи з покращення стану розрахунків, а саме: укласти з боржниками договори на реструктуризацію боргу; провести з ними роз’яснювальну роботу, а також позовну роботу щодо стягнення заборгованості у судовому порядку тощо.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також