Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

При облдержадміністрації почав працювати контактний центр

23 січня 2015 - 10:35

При облдержадміністрації почав працювати контактний центр

Розпочала роботу обласна «гаряча» лінія з прийому дзвінків від жителів області для оперативного розгляду звернень громадян місцевими органами виконавчої влади відповідно до компетенції.

Як повідомив директор комунальної установи Олександр Вєрозубов, метою діяльності контактного центру є забезпечення своєчасного, всебічного, повного розгляду звернень, вжиття у межах компетенції вичерпних заходів оперативного реагування на порушені заявниками питання для максимального задоволення чи відновлення законних їх прав та законних інтересів.

Контактний центр за допомогою програмно-апаратного комплексу здійснює приймання за телефонним номером звернень заявників, які оперативно надсилає на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції.

Об’єктивний і вчасний розгляд звернень забезпечують місцеві органи влади, які мають перевірити викладені в них факти та прийняти у разі потреби відповідні рішення. Якщо звернення не містить достатніх даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, місцевий орган влади вживає заходів для отримання додаткової інформації.

На кожне звернення відповідальним працівником контактного центру заводиться електронна реєстраційна картка, в якій зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта підприємницької діяльності, органу місцевого самоврядування), контактний телефон, адреса, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги. Кожному зверненню надається індивідуальний номер. У разі, коли заявник не називає своє прізвище, ім’я, по батькові або не надає інші відомості, звернення реєструється як анонімне і надсилається в установленому порядку місцевому органу влади, до компетенції якого належить розгляд порушеного питання, який самостійно визначає доцільність його розгляду.

Про результати розгляду звернень місцеві органи влади повідомляють заявників у встановленому порядку.

У разі, коли місцевий орган влади прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це в установленому порядку заявника та надає відповідну інформацію контактному центру. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 30 днів.

Телефон «гарячої» лінії: 0-800-503-508, дзвінки безкоштовні. Графік роботи: понеділок – четвер – з 8.00 до 17.00, п’ятниця - з 8.00 до 15.45 год., крім вихідних та святкових днів. 

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 805-го дня війни

«Рускій воєнний флот – до дна!»: в Запоріжжі погасили нову марку Укрпошти

Поставлена крапка у проблемі неоднозначного трактування статусу підконтрольних уряду територій України

На світанку росіяни підступно атакували Запоріжжя ракетами – пошкоджено квартири та авто цивільних мешканців

Запорізькі спортсмени готуються до літньої Олімпіади-2024

Згадати минуле заради майбутнього: в Запоріжжі вшанували пам'ять героїв Другої світової війни

«Ми повинні пам’ятати мету нашого приїзду на кладовища»: представники церкви про поминальні дні

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Одного чоловіка поранено під час ворожого авіаційного удару по Запорізькому району.

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 804-го дня війни

В Запорізькій області об’єднають медичні установи – допомога вузьких спеціалістів стане більш якісною та доступною

Перший з 40 нових потужних позашляховиків передали нашим захисникам на Запорізький напрямок