Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Запоріжці стали частіше звертатися до облдержадміністрації

17 серпня 2017 - 16:53

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Запорізькій облдержадміністрації у першому півріччі 2017 року було підбито піч час засідання колегії адміністрації, яке відбулось у студії «Укртелеком».

Як доповіла заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації Зінаїда Бойко, аналіз надходження звернень громадян до Запорізької обласної державної адміністрації  протягом першого півріччя 2017 року свідчить про зростання на 17,8% кількості звернень  громадян у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Так, станом на 01.07.2017 до облдержадміністрації надійшло 2091 звернення громадян, що у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року на 316 звернень більше (І півріччя 2016 року – 1775 звернень). З них 1804 – письмових звернення, що на 29 (1,6%) звернень більше, ніж у відповідному періоді 2016 року (І півріччя 2016 – 1775).

На особистих прийомах до  керівництва облдержадміністрації, з урахуванням колективних звернень (19), звернулося 338 громадян, якими подано 287 звернень, що на 21 (7,9 %) звернення більше, ніж у відповідному періоді 2016 року (І півріччя 2016 – 266).

До вищих органів влади від жителів області надійшло 420 звернень (20,1%), що на 27 звернень менше, ніж за  аналогічний період  2016 року - 447.

Як і у попередньому році, найчастіше до вищих органів влади зверталися жителі м. Запоріжжя (225 звернень, або 53,6%), серед районів області – жителі Запорізького (14 звернень), Василівського (13), Мелітопольського (12) та Михайлівського (11) районів.

Найбільш актуальними у зверненнях до органів влади вищого рівня були питання комунального господарства, соціального захисту, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку.

Протягом першого півріччя поточного року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість повторних звернень до обласної державної адміністрації зросла з 7 звернень (у 2016 році) до 28 (у 2017 році), що в 4 рази більше.

За звітний період до обласної державної адміністрації надійшло 134 колективних звернення, частка яких складає 6,4% від загальної кількості. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року їх питома вага зменшилась на 3,1 %.

З урахуванням колективних звернень до облдержадміністрації звернулося 7784 громадянина, якими порушено 2354 різноманітних питання (І півріччя 2016 року – 2228 питань).

Як і у попередні роки, актуальними для жителів області залишались питання соціального захисту (48,3%), житлової політики (10,1%), комунального господарства (7,1%), охорони здоров’я (7,1%) та аграрної політики і земельних відносин (6,8%).

За підсумками розгляду звернень позитивно вирішено 487, що становить 23,3%  від загальної кількості звернень. Переважній більшості заявників  (43,5%) надано роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для подальшого вирішення порушуваних проблем. 

 - Розвиток доступних форм спілкування з громадянами є одним із пріоритетних напрямків роботи щодо реалізації права на звернення до посадових осіб обласної державної адміністрації. Щоквартальні «гарячі» телефонні лінії кожного з керівників облдержадміністрації є найбільш ефективною такою формою. За І півріччя поточного року керівництвом облдержадміністрації проведено 10 гарячих  телефонних ліній спілкування із громадянами, на які надійшло 159 дзвінків. Другою сучасною формою спілкування з громадянами є електронна приймальня облдержадміністрації. Електронні листи від населення надходять на спеціальну електронну пошту облдержадміністрації, адреса якої розміщена на офіційному веб-порталі облдержадміністрації. За звітний період  надійшло 140 електронних звернень,  кількість яких щороку зростає. Проте слід зауважити, що при досить непоганому рівні організації роботи із зверненнями громадян, необхідно звернути увагу на зростання показника повторних звернень громадян до органів влади вищого рівня та облдержадміністрації. Не менш важливим є питання, пов’язане з оперативністю розгляду звернень, - наголосила Зінаїда Бойко.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

«Ми відчуваємо, що не самотні, адже нас підтримують та допомагають»: діти-сироти отримали ноутбуки від благодійників

Спортивне орієнтування: «Їжаки» з Запоріжжя шукають шлях до перемоги

Компенсації за працевлаштування ВПО: оновлено послугу на порталі Дія

Контррозвідка СБУ встановила особу резидента російського гру, який планував терористичний акт в багатолюдному місці Запоріжжя

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 326 разів ударили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 792-го дня війни

Запорізька область отримає пів мільярда гривень на ремонт та будівництво шкільних укриттів, – міністр освіти та науки Оксен Лісовий

Транспортну компанію, яка працює без дозвільних документів, виявив територіальний відділ «Укртрансбезеки»

Відстрочка для звільнених строковиків та бронювання працівників: представники ТЦК про зміни в законодавстві

«Запорізькі їжаки» мчать до перемоги

Навчання в змішаному форматі: діти радіють зустрічі з однокласниками та вчителями