Цiлодобова "гаряча лінія" обласного штабу протидії коронавірусу0 800 503 508

Нормативно-правова база

4 серпня 2005 - 07:04

У своїй роботі відділ керується:

 

Законом України "Про звернення громадян";

Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, обєднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»;

Розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 31.08.2011 р. № 357   „Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Запорізькій обласній державній адміністрації”;

Розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 14.09.2015 № 327 "Про внесення змін до Порядку розгляду письмових звернень громадян у Запорізькій обласній державній адміністрації";

Розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 13.09.2011 № 381 „Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення виїзних особистих прийомів громадян  керівництвом Запорізької обласної державної адміністрації”;

Розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації   від 14.09.2015 № 326 "Про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, в Запорізькій обласній державній адміністрації" ;

Розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 15.01.2018 №13 «Про внесення змін до Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, в Запорізькій обласній державній адміністрації».

УВАГА ! Постанова містить обов’язкові для застосування висновки щодо поширення дії Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон)  на звернення громадських організацій та їх керівників (пункти 36 та 40 Постанови).

Практична реалізація цих висновків полягає в належному розгляді звернень громадських організацій та їх керівників відповідно до ст. 15, ст.16, ст. 19 Закону, а також забезпеченні їх прав, встановлених ст. 18 Закону.