Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Звернення громадян, як свідчення довіри до влади

21 лютого 2011 - 09:46

Звернення громадян, як свідчення довіри до влади

Робота зі зверненнями громадян – один з найважливіших напрямків діяльності обласної виконавчої влади, адже часто облдержадміністрація – остання інстанція, куди звертається людина у пошуках справедливості та допомоги.

У структурі обласної виконавчої влади ця ділянка роботи ввірена заступнику голови – керівнику апарату ОДА Станіславу Лимарчуку.

Протягом 2010 року до обласної державної адміністрації надійшло 4739 звернень громадян, що проти 2009 року більше майже на 12%. При цьому позитивна динаміка надходжень звернень громадян спостерігається не тільки до облдержадміністрації, але й до 15 райдержадміністрацій регіону.

- Те, що кількість звернень громадян до органів виконавчої влади збільшилась, свідчить про підвищення довіри до влади, - коментує показники заступник голови – керівник апарату ОДА.

Найактуальнішими питаннями, які порушують жителі області, є соціальний захист (24,5% всіх звернень), житлово-комунальні проблеми (18,6%), стан дорожнього господарства та благоустрою (9 %), земельні відносини та сільське господарство (8%), охорона здоров’я (7,8%).

У цьому контексті Станіслав Лимарчук відзначив, що з усіх питань, які були поставлені на контроль, позитивно вирішено 602, в інших випадках надано відповідні роз’яснення або направлено для розгляду до інших органів влади.

Поінформував Станіслав Лимарчук і про деякі новації, які активно впроваджуються в облдержадміністрації для прозорої та оперативної організації роботи зі зверненнями громадян.

Зокрема, на веб-порталі обласної державної адміністрації працює «Відкрита електронна система опрацювання звернень громадян», де кожен бажаючий може не тільки залишити запитання, але й відстежити його шлях та стан опрацювання.

Також запоріжці мають можливість залишити своє звернення в електронній приймальні облдержадміністрації за адресою: kdv@zoda.gov.ua.

- Наразі облік звернень громадян в облдержадміністрації та апаратах райдержадміністрацій ведеться за допомогою сучасного прикладного ліцензійного програмного забезпечення «Система електронного документообігу OPTIMA-WorkFlow», яка враховує всі вимоги Кабінету Міністрів України, - повідомив С. Лимарчук.

 

Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації

Читайте також

У Запоріжжі відбувся ярмарок вакансій для ВПО

«Евакуація кожної людини – це щоденний подвиг тих людей, які її проводять»: поліцейські – про допомогу жителям прифронтових територій

Тепло, світло і безпека: запорізькі заклади освіти готові до зими та можливих блекаутів

Впродовж доби окупанти завдали 627 ударів по 18 населених пунктах Запорізької області

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 29.10.2025

Сучасний, енергоефективний, безбар’єрний: реконструкція травматологічного корпусу міської лікарні екстреної та швидкої допомоги – на фінішній прямій

Запорізька область повністю готова до початку опалювального сезону

Нашого цвіту – по всьому світу: вчителька з Енергодара навчає українських дітей в Німеччині

10 років сили та любові до людей: Хортицька національна академія відзначила ювілей

Запорізький кікбоксер Володимир Семикін – дворазовий чемпіон світу з кікбоксингу

Спільна пам’ять – спільна боротьба: Роздольська та Шумська громади скріпили партнерство

Запоріжців запрошують до участі у Всеукраїнському тестуванні з фінансової грамотності