Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Звернення громадян, як свідчення довіри до влади

21 лютого 2011 - 09:46

Звернення громадян, як свідчення довіри до влади

Робота зі зверненнями громадян – один з найважливіших напрямків діяльності обласної виконавчої влади, адже часто облдержадміністрація – остання інстанція, куди звертається людина у пошуках справедливості та допомоги.

У структурі обласної виконавчої влади ця ділянка роботи ввірена заступнику голови – керівнику апарату ОДА Станіславу Лимарчуку.

Протягом 2010 року до обласної державної адміністрації надійшло 4739 звернень громадян, що проти 2009 року більше майже на 12%. При цьому позитивна динаміка надходжень звернень громадян спостерігається не тільки до облдержадміністрації, але й до 15 райдержадміністрацій регіону.

- Те, що кількість звернень громадян до органів виконавчої влади збільшилась, свідчить про підвищення довіри до влади, - коментує показники заступник голови – керівник апарату ОДА.

Найактуальнішими питаннями, які порушують жителі області, є соціальний захист (24,5% всіх звернень), житлово-комунальні проблеми (18,6%), стан дорожнього господарства та благоустрою (9 %), земельні відносини та сільське господарство (8%), охорона здоров’я (7,8%).

У цьому контексті Станіслав Лимарчук відзначив, що з усіх питань, які були поставлені на контроль, позитивно вирішено 602, в інших випадках надано відповідні роз’яснення або направлено для розгляду до інших органів влади.

Поінформував Станіслав Лимарчук і про деякі новації, які активно впроваджуються в облдержадміністрації для прозорої та оперативної організації роботи зі зверненнями громадян.

Зокрема, на веб-порталі обласної державної адміністрації працює «Відкрита електронна система опрацювання звернень громадян», де кожен бажаючий може не тільки залишити запитання, але й відстежити його шлях та стан опрацювання.

Також запоріжці мають можливість залишити своє звернення в електронній приймальні облдержадміністрації за адресою: kdv@zoda.gov.ua.

- Наразі облік звернень громадян в облдержадміністрації та апаратах райдержадміністрацій ведеться за допомогою сучасного прикладного ліцензійного програмного забезпечення «Система електронного документообігу OPTIMA-WorkFlow», яка враховує всі вимоги Кабінету Міністрів України, - повідомив С. Лимарчук.

 

Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації

Читайте також

Готовність – 50 %: як триває будівництво «підземної» школи у Вільнянській громаді

Заморозки мало вплинули на майбутній врожай: голова Запорізької ОДА ознайомився з ходом посівної кампанії у Вільнянській громаді

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 03.05.2025

Бібліотекарка з Дніпрорудного Вікторія Кисельова дає ірландкам майстер-класи з вишивання та співає українських пісень

XI Всеукраїнський форум взаємодії та розвитку: стартувала реєстрація

Впродовж доби окупанти завдали 400 ударів по 11 населених пунктах Запорізької області

Програма «ENABLE» для представників молодіжних рад: встигніть зареєструватися

«Здорова їжа Запоріжжя»: у регіоні стартував проєкт, який покращить знання школярів про здорове харчування

У Запоріжжі учасники платформи «Діалог влади та бізнесу» обговорили можливості для розвитку стартапів та інноваційних проєктів

У Запоріжжі учасники платформи «Діалог влади та бізнесу» обговорили можливості для розвитку стартапів та інноваційних проєктів

Початок травня – під звуки вибухів: ворожий удар по Запоріжжю

Ворожа атака на Запоріжжя: до лікарень міста продовжують звертатися постраждалі