Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Оголошення

До уваги представників громадськості!

11 квітня 2012 - 13:06

Запрошуємо Вас взяти участь у розширеному засіданні комітету Громадської ради при облдержадміністрації з питань праці, соціального захисту населення, ветеранів та людей з особливими потребами, на якому обговорюватимуться соціальні ініціативи Президента України. Захід відбудеться 18.04.2012 о 14.00 у залі 300 облдержадміністрації.

Порядок денний засідання:

  1. Про ініціативи Президента України щодо збільшення розміру пенсій та інших соціальних виплат.
  2. Про ініціативи Президента України щодо поліпшення якості медичного обслуговування соціально-незахищених верств населення.
  3. Про ініціативи Президента України щодо додаткових гарантій соціальних та економічних прав громадян.

 

 

Комітет Громадської ради з питань праці, соціального захисту населення, ветеранів та людей з особливими потребами

 

 

Читайте також

Як формуються графіки погодинних відключень в Запорізькій області: роз’яснення від АТ «Запоріжжяобленерго»

«Фенікс» розширює кордони: підрозділ безпілотних авіаційних систем проводить рекрутингову кампанію

Розпочато реєстрацію на Всеукраїнський форум молодіжної роботи «Об’єднані світлом: вільні та незборимі».

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 24.10.2025

Упродовж доби окупанти завдали 834 удари по 15 населених пунктах Запорізької області

Нові можливості для маленьких пацієнтів: дитячий медзаклад отримав сучасну швидку зі Швеції

Якщо зникне світло, його можна буде знайти в Пунктах незламності: як працюють та чим обладнані ці місця у Запорізькій області

Громади та комунальне підприємство Запорізької області отримали нову техніку

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 23.10.2025

В дитячій лікарні Запоріжжя відкрили Простір психосоціальної підтримки

Підприємці Запоріжжя і області!

Упродовж доби окупанти завдали 740 ударів по 19 населених пунктах Запорізької області