Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Перелік відомостей, що містять публічну інформацію та підлягають оприлюдненню

Порядок опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації у Департаменті з питань цивільного захисту населення Запорізької облдержадміністрації

14 січня 2013 - 14:45

 

ЗАТВЕРДЖЕНО


Наказ Директора Департаменту

09.01.2013    №    36

 

 

 

 

ПОРЯДОК
опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації у Департаменті з питань цивільного захисту населення Запорізької облдержадміністрації

 

1. Загальні положення

 

1.1. Цей порядок розроблено на виконання Закону України  «Про доступ до публічної інформації», розпорядження голови Запорізької облдержадміністрації від 29.04.2011 № 169 «Про затвердження Порядку опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в апараті Запорізької облдержадміністрації», з метою систематизації роботи із запитувачами інформації в частині їх доступу до публічної інформації, розпорядником якої Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької облдержадміністрації (далі за текстом – Департамент).

1.2. Публічна інформація, розпорядником якої є Департамент – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання Департаментом  своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні Департаменту відповідно до його повноважень.

1.3. Запити щодо надання публічної інформації можуть бути подані до  Департаменту в усній формі, в письмовій формі, по телефону, факсом, електронною поштою за вибором запитувача.

1.4. У разі подання запиту до Департаменту інформація надається згідно з положеннями цього Порядку затвердженим директором Департаменту з врахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

1.5. Письмові запити щодо надання публічної інформації та запити, що надсилаються електронною поштою або факсом, складаються у довільній формі, але обов’язково мають містити:

П.І.Б. (найменування для юридичної особи) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;

загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

1.6. Відсутність у запиті або наявність у неповному обсязі інформації про запитувача, зазначеної у пп.1.5. цього Порядку, відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» є підставою для відмови в наданні інформації, про що запитувачу письмово повідомляється у встановлений зазначеним законом термін. Повідомлення на запит, надісланий електронною поштою, надсилається запитувачу на вказану електронну адресу.

1.7. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати  у відділі кадрової, організаційної роботи та діловодства (далі – відділ), який відповідає за облік та ведення контролю за виконанням публічних запитів, на першому поверсі  у кабінеті № 1 адміністративного будинку Департаменту та на офіційному веб-сайті Департаменту.

1.8. Уповноваженими особами з питань надання доступу до публічної інформації (надання публічної інформації) за запитами у Департаменті є директор Департаменту, заступник директора Департаменту, заступники директора департаменту - начальники управлінь в межах повноважень. Запити,  розглядаються згідно з  цим порядком.

1.9. У випадку надходження запиту на отримання інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь на який має бути надана не пізніше 48 годин з дня його отримання, посадові особи відділу кадрової, організаційної роботи та діловодства перевіряють обґрунтованість визначення запитувачем свого запиту як термінового згідно з положеннями Закону України «Про доступ до публічної інформації» та об’єктивні обставини відповідного запиту. У разі визначення терміновості запиту необґрунтованою він розглядається у загальному порядку та у відповіді запитувачу окремо зазначаються підстави прийняття такого рішення.

1.10. Відповідальність за достовірність даних та інформації, наведеної у запиті щодо надання публічної інформації, несе запитувач.

1.11. У разі, якщо звернення громадянина серед інших перелічених питань містить питання, яке має ознаки запиту щодо надання публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», то таке питання розглядається разом з іншими питаннями звернення у порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян».

 

2. Процес отримання запитів щодо надання публічної інформації

 

2.1. Запити щодо надання публічної інформації приймаються Департаментом у робочі дні протягом робочого часу (з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – з 8:00 до 15:45). Запити щодо надання публічної інформації у телефонному режимі, у письмовій чи усній формі, що подаються особисто у приміщенні Департаменту, не приймаються протягом обідньої перерви (з 12:00 до 12:45).

2.2. Письмові запити щодо надання публічної інформації, надіслані поштою до Департаменту, відповідальні працівники відділу кадрової, організаційної роботи та діловодства невідкладно реєструють з зазначенням часу у відповідному журналі.

2.3. Запити щодо надання публічної інформації за допомогою електронної пошти, які надсилаються на електронну адресу Департаменту «mns@express.net.ua» невідкладно передаються на реєстрацію.

2.4. У випадку, якщо запит містить суперечливі положення, які не дозволяють однозначно ідентифікувати запит як такий, що підпадає під дію Закону України «Про доступ до публічної інформації», залучають головного спеціаліста відділу (з юридичних питань) Департаменту для невідкладного надання правової допомоги в ідентифікації документа.

2.5. Запити щодо надання публічної інформації, які надходять у телефонному режимі приймаються та оформлюються відповідальними працівниками відділу кадрової, організаційної роботи та діловодства за спеціально визначеним для цього номером телефону.

2.6. При зверненні із запитом на отримання публічної інформації за телефонами у відділах Департаменту переадресовують запитувача на телефон  відповідального працівника відділу кадрової, організаційної роботи та діловодства. Працівники  відділу приймають запит, викладений за телефоном, і на його підставі заповнюють форму запиту щодо надання інформації, із зазначенням усіх реквізитів запиту, передбачених у пп. 1.5. цього Порядку, дати та часу прийняття запиту. В аналогічному порядку здійснюється прийом запиту на отримання публічної інформації, поданий в усній формі.

2.7. Запити на отримання інформації, які надійшли засобами факсимільного зв’язку, оформлюються і реєструються як запити, що надійшли поштою. Прийом факсограм здійснюється за факсом Департаменту та передається на реєстрацію до відділу кадрової, організаційної роботи та діловодства.  

 

3. Процес реєстрації та обліку запитів щодо надання публічної інформації

 

3.1. Реєстрації підлягають усі отримані запити щодо надання публічної інформації. Відсутність повної інформації про запитувача, зазначеної у пп. 1.5. цього Порядку, чи інша невідповідність запиту вимогам пп. 1.5. цього Порядку, не є підставою для відмови у  реєстрації такого запиту.

3.2. Запити щодо надання публічної інформації отримують реєстраційну дату надходження до Департаменту фактичного дня надходження. Запити щодо надання публічної інформації, які надійшли після закінчення робочого часу, отримують реєстраційну дату надходження до Департаменту наступного робочого дня за фактичним днем надходження.

3.3. Запити щодо надання публічної інформації що надійшли до Департаменту реєструються у  працівника відділу кадрової, організаційної роботи та діловодства, відповідальному за облік та контроль виконання запитів.

3.4. Реєстрація та облік запитів щодо надання публічної інформації здійснюється  працівниками відділу в окремій підсистемі «Запити публічної інформації» електронної системи автоматизації діловодства «OPTIMA-Workflow».

На кожний окремий запит оформлюється відповідна реєстраційна картка в електронній системі, в якій, крім даних, зазначених у пп. 1.5. цього Порядку, обов’язково фіксується час реєстрації.

3.5. При реєстрації в електронній системі автоматизації діловодства «OPTIMA-Workflow» запити щодо надання публічної інформації  класифікуються за:

3.5.1. статусом запитувача (фізична або юридична особа): громадська організація, ЗМІ, підприємство тощо;

3.5.2. територією знаходження запитувача: райони області, міста обласного значення, інші області тощо;

3.5.3. тематикою запиту;

3.5.4. способом надсилання запиту: письмово, електронною поштою, у телефонному режимі, факсом, подано особисто.

3.6. При реєстрації запити щодо надання публічної інформації, які подані у електронній формі, дублюються на паперових носіях. При отриманні усного запиту чи запиту за телефоном заповнюється форма запиту, яка потім реєструється. 

3.7. Для реєстрації запитів щодо надання публічної інформації на паперових носіях використовується вхідний реєстраційний штамп Департаменту.

3.8. На прохання заявника, який особисто подав запит щодо надання публічної інформації у адміністративному будинку Департаменту, відповідальні за реєстрацію  працівники  відділу проставляють штамп з реєстраційним номером на другому друкованому екземплярі запиту, якого запитувач залишає собі (у разі його стовідсотковій автентичності першому екземпляру запиту, який залишається у Департаменті).

3.9. Реєстраційні картки, запити на паперових носіях та відповіді, які надано запитувачу, формуються у справи та зберігаються в архіві працівниками відділу кадрової, організаційної роботи та діловодства Департаменту протягом 2 років з дати реєстрації.

 

4. Процес розгляду запитів щодо надання публічної інформації

 

4.1. Первинний розгляд запитів щодо надання публічної інформації, які адресовані Департаменту, та накладення резолюцій із дорученнями на підготовку проекту відповіді запитувачу здійснює  директор Департаменту. У разі його відсутності (відрядження, відпустка, тимчасова непрацездатність в зв’язку із хворобою) резолюцію з дорученням на підготовку проекту відповіді накладає  заступник директора Департаменту.

4.2. Резолюція оформлюється протягом 3 робочих годин з часу реєстрації запиту. Для термінових запитів з терміном розгляду 48 годин резолюція оформлюється протягом 1 години після реєстрації запиту.

4.3. Працівники відділу, відповідального за роботу із запитами, не рідше ніж два рази на день (о 10:00 годині та 14:00 годині) передають запити з відповідною резолюцією до відповідальних виконавців, які згідно з резолюціями мають підготувати проект відповіді запитувачу. Термінові запити з терміном розгляду 48 годин передаються на розгляд відповідальним виконавцям негайно відразу після накладення резолюції. Час передачі запитів до відповідальних виконавців фіксується у відповідному журналі.

4.4. Відповідальні працівники відділу (протягом одної години після отримання повідомлення про надходження запитів) отримують запити в загальному відділі апарату облдержадміністрації. Час передачі запитів відповідальними працівниками загального відділу апарату облдержадміністрації відповідальним працівникам Департаменту на розгляд та підготовку відповідей запитувачам фіксується у відповідному журналі.

4.5. У Департаменті розглядають запит, який надійшов із облдержадміністрації та готують проект відповіді за підписом заступника керівника апарату облдержадміністрації, начальника відділу роботи із зверненнями громадян облдержадміністрації. У разі його відсутності (відрядження, відпустка, тимчасова непрацездатність в зв’язку із хворобою) готується проект відповіді за підписом заступника керівника апарату облдержадміністрації, начальника організаційного відділу апарату облдержадміністрації або за підписом директора Департаменту, у разі надходження запиту на адресу Департаменту.

4.6. Проекти відповідей подаються на підпис у 2 примірниках. До проекту відповіді у разі необхідності, додаються копії документів (як до першого, так і до другого примірників).

4.7. Термін підготовки відповіді зазначається в реєстраційній картці, але не може перевищувати 3 робочих днів.

4.8. У разі, якщо запит стосується сфери повноважень декількох структурних підрозділів облдержадміністрації, відповідальним за підготовку проекту відповіді запитувачу є структурний підрозділ, зазначений першим у резолюції (на нього покладається узагальнення інформації).

4.9. Підготовлений проект відповіді запитувачу, завізований директором Департаменту, який готував проект (у випадку, коли інформацію готували декілька структурних підрозділів, проект відповіді візують всі керівники), передається до відділу роботи зі зверненнями громадян облдержадміністрації для підписання та відправки. Дата та час передачі проекту відповіді фіксуються у відділі кадрової, організаційної роботи та діловодства Департаменту у відповідному журналі.

4.10. При наданні відповіді запитувачу на електронну адресу лист за підписом директора Департаменту, та копії документів скануються та відправляються електронною поштою у форматі «PDF».

4.11. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, термін розгляду такого запиту може бути обґрунтовано продовжено до 20 робочих днів при погодженні із заступником керівника апарату облдержадміністрації, начальника відділу роботи із зверненнями громадян облдержадміністрації.

4.12. У разі продовження терміну розгляду запиту не пізніше терміну, зазначеного у реєстраційній картці відповідного запиту як термін виконання запиту, готує проект листа на адресу запитувача про подовження терміну розгляду запиту з обґрунтуванням причин подовження за підписом заступника керівника апарату облдержадміністрації, начальника відділу роботи із зверненнями громадян. Зазначений лист надається до відділу роботи зі зверненнями громадян облдержадміністрації в порядку, передбаченому в пп. 4.10. цього Порядку.

4.13. Відповідальні виконавці Департаменту несуть персональну відповідальність за організацію розгляду запитів щодо надання публічної інформації згідно з резолюцією та дотримання термінів їх розгляду, а також за зміст підготовлених проектів відповідей.

4.14. Після підписання відповіді на запит директором Департаменту відповідь з додатками підлягає відправці  запитувачу. Дата та час відправки відповіді фіксуються у відповідному журналі. Відправка проводиться згідно з графіком роботи поштового відділення  № 107.

 

5. Процес контролю за дотриманням термінів розгляду запитів щодо надання публічної інформації

 

5.1. Відповідальні працівники відділу кадрової, організаційної роботи та діловодства Департаменту здійснюють контроль за дотриманням термінів розгляду запитів та підготовки проектів відповідей.

5.2. Датою та часом фактичного виконання завдання з розгляду відповідного запиту вважається дата та час реєстрації у відповідному журналі відділу кадрової, організаційної роботи та діловодства Департаменту факту надання проекту відповіді запитувачу до відділу роботи із зверненнями громадян облдержадміністрації.

5.3. У разі порушення термінів підготовки проекту відповіді запитувачу відповідальними виконавцями Департаменту, відповідальні працівники відділу кадрової, організаційної роботи та діловодства Департаменту негайно інформують про цей факт директора Департаменту для вжиття відповідних заходів.

 

 

Заступник директора Департаменту                                         В.С. Юринський

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 798-го дня війни

На Запоріжжі поліцейські затримали чоловіка, який збував зброю та боєприпаси

Майже 44 тисячі сімей внутрішньо переміщених осіб отримали допомогу від держави

Український бізнес отримав цифровий інструмент для виходу на міжнародні ринки

Обладнання і техніку на 162 мільйони гривень незабаром отримають військові на Запорізькому напрямку – завершено ряд тендерів

Захист прав дітей уразливих категорій обговорили під час візиту представників ООН до Запоріжжя

За матеріалами СБУ заочно засуджено 5 колаборантів, які допомагають підтримувати окупаційний режим на території Запорізької області

Запоріжжя відвідала координаторка ООН в Україні Деніз Браун – обговорили напрямки підтримки прифронтової області

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Перші 5 підземних шкіл побудуємо у Запорізькій області, – Іван Федоров

Впродовж доби окупанти 383 рази вдарили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 797-го дня війни