Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Єдина гаряча лінія з евакуації в Запорізькій області+38 0800 331 630
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

В області створюється контактний центр для розгляду звернень громадян

26 листопада 2012 - 16:37

В області створюється контактний центр для розгляду звернень громадян

Для більш якісної організації розгляду звернень громадян на території регіону буде створено комунальну установу  «Запорізький обласний контактний центр».

Про це повідомив заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації Юрій Пелих.

- Контактний центр створюється з метою забезпечення оперативного розгляду на території Запорізької області звернень громадян та фізичних осіб-підприємців за єдиним телефонним номером «регіональної «гарячої» лінії» та через мережу Інтернет. Також працівники центру будуть контролювати якість розгляду звернень, які надійшли до центру, відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, - повідомив Юрій Пелих.

Відповідне рішення про створення  обласного контактного центру було прийнято на засіданні двадцять першої сесії обласної ради, яке відбулося 22 листопада.

До функціональних обов’язків контактного центру входить забезпечення приймання звернень громадян, первинне опрацювання  звернень та їх надсилання на розгляд місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування відповідно до компетенції. Також фахівці центру консультуватимуть заявників щодо норм законодавства, компетенції органів влади, актуальних питань державної та регіональної політики.

Крім того, працівниками центру здійснюватиметься моніторинг забезпечення своєчасності та якості розгляду звернень заявників місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на території  області, подання за результатами узагальненої інформації Запорізькій обласній державній адміністрації. Також на підставі отриманих звернень визначатимуться найважливіші соціально-економічні питання, що потребують невідкладного прийняття рішень.

Інформація про роботу центру поширюватиметься через засоби масової інформації, офіційні Інтернет-ресурси місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування регіону.

- Просто створити контактний центр, який працюватиме за новітніми технологіями, - замало, необхідно провести навчання працівників органів влади, які відповідають за цей напрямок роботи. Тому фахівці центру займатимуться організацією та проведенням навчальних семінарів для відповідальних працівників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області щодо впровадження новітніх технологій у сфері організації розгляду звернень громадян, підготовкою та виданням відповідних методичних матеріалів, - зазначив Юрій Пелих.

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

«Світло, що тримає»: в Запоріжжі відкрилась фотовиставка, присвячена ветеранам

В Запорізькій області реалізують програму «Десять кроків до покращення якості освіти»

Сайти громад без бар’єрів: результати моніторингу вебдоступності

У Запоріжжі відзначили День працівників архівних установ України

В Запоріжжі через несприятливі погодні умови може відчуватися неприємний запах

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 24.12.2025

Впродовж доби окупанти завдали 704 удари по 27 населених пунктах Запорізької області

Підсумки 2025 року та плани на 2026-й: у Запоріжжі відбулося спільне засідання обласних рад молоді

Гарантовані підтримка та допомога: як працює транзитний центр для евакуйованих у Запоріжжі

«Господь в молитві нас єднає»: священнослужителі різних конфесій нагадали про родинні традиції та безпеку під час святкування Різдва

В Запоріжжі через несприятливі погодні умови може відчуватися неприємний запах

Приватизація націоналізованого майна у Запоріжжі: на голландський аукціон виставили будівлю та споруду