Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

В області створюється контактний центр для розгляду звернень громадян

26 листопада 2012 - 16:37

В області створюється контактний центр для розгляду звернень громадян

Для більш якісної організації розгляду звернень громадян на території регіону буде створено комунальну установу  «Запорізький обласний контактний центр».

Про це повідомив заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації Юрій Пелих.

- Контактний центр створюється з метою забезпечення оперативного розгляду на території Запорізької області звернень громадян та фізичних осіб-підприємців за єдиним телефонним номером «регіональної «гарячої» лінії» та через мережу Інтернет. Також працівники центру будуть контролювати якість розгляду звернень, які надійшли до центру, відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, - повідомив Юрій Пелих.

Відповідне рішення про створення  обласного контактного центру було прийнято на засіданні двадцять першої сесії обласної ради, яке відбулося 22 листопада.

До функціональних обов’язків контактного центру входить забезпечення приймання звернень громадян, первинне опрацювання  звернень та їх надсилання на розгляд місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування відповідно до компетенції. Також фахівці центру консультуватимуть заявників щодо норм законодавства, компетенції органів влади, актуальних питань державної та регіональної політики.

Крім того, працівниками центру здійснюватиметься моніторинг забезпечення своєчасності та якості розгляду звернень заявників місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на території  області, подання за результатами узагальненої інформації Запорізькій обласній державній адміністрації. Також на підставі отриманих звернень визначатимуться найважливіші соціально-економічні питання, що потребують невідкладного прийняття рішень.

Інформація про роботу центру поширюватиметься через засоби масової інформації, офіційні Інтернет-ресурси місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування регіону.

- Просто створити контактний центр, який працюватиме за новітніми технологіями, - замало, необхідно провести навчання працівників органів влади, які відповідають за цей напрямок роботи. Тому фахівці центру займатимуться організацією та проведенням навчальних семінарів для відповідальних працівників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області щодо впровадження новітніх технологій у сфері організації розгляду звернень громадян, підготовкою та виданням відповідних методичних матеріалів, - зазначив Юрій Пелих.

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Порядок виплати пенсій змінено: кого торкнуться нововведення та як уникнути призупинення виплат

Зелений вектор бізнесу: учасники платформи «Діалог влади та бізнесу» в Запоріжжі говорили про енергоефективність та екологічну відповідальність

Зелений вектор бізнесу: учасники платформи «Діалог влади та бізнесу» в Запоріжжі говорили про енергоефективність та екологічну відповідальність

Безпечний та безперервний освітній процес: майбутні медики здобувають практичні навички в укритті коледжу

У Запоріжжі СБУ викрила організовану групу, яка вимагала хабарі за оформлення дозвільних документів на розміщення тимчасових споруд

Представники Європейського Союзу провели відкритий урок для запорізьких школярів до Дня Європи

Символ єдності: у Запоріжжі підняли прапор Європейського Союзу

Впродовж доби окупанти завдали 220 ударів по 8 населених пунктах Запорізької області

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 09.05.2025

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1170-го дня війни

Тиша, що звучить гучніше за слова

Конгрес місцевих та регіональних влад при Президентові України: в Запоріжжі відбулось регіональне засідання