Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

В області створюється контактний центр для розгляду звернень громадян

26 листопада 2012 - 16:37

В області створюється контактний центр для розгляду звернень громадян

Для більш якісної організації розгляду звернень громадян на території регіону буде створено комунальну установу  «Запорізький обласний контактний центр».

Про це повідомив заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації Юрій Пелих.

- Контактний центр створюється з метою забезпечення оперативного розгляду на території Запорізької області звернень громадян та фізичних осіб-підприємців за єдиним телефонним номером «регіональної «гарячої» лінії» та через мережу Інтернет. Також працівники центру будуть контролювати якість розгляду звернень, які надійшли до центру, відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, - повідомив Юрій Пелих.

Відповідне рішення про створення  обласного контактного центру було прийнято на засіданні двадцять першої сесії обласної ради, яке відбулося 22 листопада.

До функціональних обов’язків контактного центру входить забезпечення приймання звернень громадян, первинне опрацювання  звернень та їх надсилання на розгляд місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування відповідно до компетенції. Також фахівці центру консультуватимуть заявників щодо норм законодавства, компетенції органів влади, актуальних питань державної та регіональної політики.

Крім того, працівниками центру здійснюватиметься моніторинг забезпечення своєчасності та якості розгляду звернень заявників місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на території  області, подання за результатами узагальненої інформації Запорізькій обласній державній адміністрації. Також на підставі отриманих звернень визначатимуться найважливіші соціально-економічні питання, що потребують невідкладного прийняття рішень.

Інформація про роботу центру поширюватиметься через засоби масової інформації, офіційні Інтернет-ресурси місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування регіону.

- Просто створити контактний центр, який працюватиме за новітніми технологіями, - замало, необхідно провести навчання працівників органів влади, які відповідають за цей напрямок роботи. Тому фахівці центру займатимуться організацією та проведенням навчальних семінарів для відповідальних працівників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області щодо впровадження новітніх технологій у сфері організації розгляду звернень громадян, підготовкою та виданням відповідних методичних матеріалів, - зазначив Юрій Пелих.

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Життя під час війни: виклики для Запорізької області

«Запорізька платформа безпеки та розвитку» – формула успішного майбутнього

У 1944 році через примусову депортацію «совєтами» понад 190 тисяч кримських татар втратили дім, свої сімʼї та навіть життя

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 452 рази вдарили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 814-го дня війни

Як не втратити зв’язок та інтернет під час відключень електроенергії

У Запоріжжі виявили 2 автобуса, водії яких працювали без дозвільних документів

Міноборони запускає мобільний застосунок Резерв+ для військовозобов'язаних, призовників та резервістів

Звичайний хлопець виявив бажання піти на захист Батьківщини

Іван Федоров: «Науково-технологічний прорив допоможе Україні здобути перемогу»

Триває набір кадрового резерву держслужбовців