Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Розпочато підготовку до розробки бренду Запорізької області

19 вересня 2013 - 16:39

У рамках підготовки до відзначення 75-річчя Запорізької області в облдержадміністрації відбулося засідання «круглого столу» з обговорення концепції бренду нашого регіону, в якому взяв участь голова обласної ради Віктор Межейко.

 - Запорізький край має великі амбіції, які підкріплені великою історією та потужним потенціалом. Власні бренди вже мають інші області, наші сусіди, розробка бренду Донецького регіону – в процесі. Ми маємо йти в ногу з часом, тому вкрай важливим є правильне позиціонування Запорізького краю. Бренд буде стояти поряд з гербом та прапором області, і буде створювати імідж області не тільки в Україні, а й у всьому світі, - зазначив Віктор Межейко.

Начальник управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю облдержадміністрації Володимир Головешко, який був і модератором заходу, зазначив, що брендинг території - це система дій з активного просування її інтересів та «продажу цільовій аудиторії».

- Завдяки правильному брендингу можна залучати додаткові інвестиції, сприяти створенню нових робочих місць, соціальному розвитку та підвищенню туристичної привабливості регіону. Ми, перш за все, маємо позиціонувати Запорізьку область як екологічно безпечний для проживання регіон, як історико-культурний та курортно-туристичний центр національного та міжнародного значення, а також, що вкрай важливо, як інвестиційно привабливу територію з високотехнологічними індустріальним та аграрним комплексми, - зазначив Володимир Головешко.

Учасники засідання «круглого столу» обговорили унікальність Запорізької області, можливі варіанти  слогану та логотипу, визначили основні елементи, які відрізняють Запорізький край з поміж інших територій, проаналізували можливі стратегії іміджевого позиціонування нашої області – історико-культурну, туристично-рекреаційну або промислово-інноваційну.

Зі своїми пропозиціями виступили директор обласного краєзнавчого музею Георгій Шаповалов, голова ради Запорізької обласної федерації роботодавців Петро Ванат, президент Запорізької торгово-промислової палати Володимир Шамілов, голова Громадської ради при облдержадміністрації Олександр Бабич та інші.

За результатами засідання «круглого столу»  вирішено створити робочу групу, яка до 1 жовтня має узагальнити всі пропозиції щодо концепції бренду Запорізької області, а також сформулювати технічне завдання для групи дизайнерів.

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 794-го дня війни

«Робіть вибір для себе та насолоджуйтесь своєю роботою все життя»: у Запоріжжі відбувся кар’єрний форум для молоді

Продовжуємо підтримку наших захисників необхідною технікою та приладами

Поліція Запоріжжя посилює безпекові заходи напередодні релігійних свят

Середня, професійна та вища освіта мають працювати у взаємодії заради розвитку

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 536 разів ударили по Запорізькій області

Запорізькі фермери отримали насіння від міжнародних партнерів

Іван Федоров про дезінформацію та фейки

«Чудово, що в нас є укриття – ми можемо відвідувати не тільки уроки, а й секції», – діти Кушугумської громади похизувалися міністру освіти України

Розвиток освіти в умовах воєнного стану – тема педагогічного форуму в Запоріжжі

ЄМК ДП «Запорізький експертно-технічний центр Держпраці» – на приватизаційному аукціоні