Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Реформування системи пенсійного страхування

Всі послуги для пенсіонерів – в одному місці

28 жовтня 2013 - 09:05

Всі послуги для пенсіонерів – в одному місці

Заступник голови обласної державної адміністрації Андрій Гамов ознайомився з роботою управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Запоріжжя, який працює за принципом «єдиного вікна».

З деталями організації надання послуг населенню посадовця ознайомили начальник Головного управління ПФУ в Запорізькій області Анатолій Казачук та начальник районного управління Світлана Тимченко.

За словами Світлани Тимченко, в операційній залі надаються консультації з питань пенсійного забезпечення, інформація щодо розміру пенсії та перерахування внесків із  системи персоніфікованого обліку відомостей застрахованої особи. Крім того, тут можна отримати всі необхідні довідки, пенсійне посвідчення та страхове свідоцтво, а також здати документи для призначення і перерахунку пенсії.

Таку форму обслуговування громадян із застосуванням сучасних інформаційних технологій, яка вже впроваджена в усіх семи управліннях Фонду в обласному центрі, перш за все, оцінили пенсіонери, застраховані особи та страхувальники.

Переваги очевидні:  забезпечено вільний доступ громадян до об’єктивної та своєчасної інформації, необхідну послугу можна отримати швидко, зручно, в комфортній обстановці. Тут з початку року запоріжці отримали майже 162 тисячі консультацій, роз’яснень та послуг. Щоденно до приймалень звертається до 820 осіб, при цьому черги практично відсутні.

- Нам вдалося налагодити систему роботи, на яку нас орієнтують Президент України та Пенсійний фонд України, що дозволяє якісно та оперативно вирішувати питання, які хвилюють пенсіонерів та застрахованих осіб, - підкреслив Анатолій Казачук.

Андрій Гамов, спілкуючись з працівниками районного управління та відвідувачами, особисто розпитав їх про враження від роботи за принципом «єдиного вікна». Як з’ясувалося, зміни відчули не тільки клієнти районного управління, але й працівники. Причина – систематизація та автоматизація послуг.

- У центрі нашої роботи при реалізації державної соціальної політики та реформування має бути поставлена турбота про людину. Головне для влади – бути відкритими для людей, працювати для людей, перебувати з ними в постійному діалозі. Пенсійний фонд, як  важливий інститут соціального захисту населення, є однією з найчастіше відвідуваних державних установ, який обслуговує більше півмільйона наших громадян. Створення умов для їх якісного обслуговування – пріоритетне завдання органів влади та підрозділів Фонду в регіоні, - резюмував Андрій Гамов.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

«Діалог влади та бізнесу»: стійкість агросектору в умовах війни

Ситуація в енергосистемі напружена: енергетики прогнозують покращення, але закликають до ощадливості

Запоріжжя вшановує загиблих Захисників і Захисниць України: ще 4 нові стенди відкрили на Алеї пам’яті полеглих Героїв

Під знаком солідарності: Дніпрорудне та Бар уклали Меморандум про співпрацю

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 12.12.2025

Упродовж доби окупанти завдали 590 ударів по 15 населених пунктах Запорізької області

Про імплементацію безбар’єрного простору

Грошовий сертифікат та слова подяки: у Запоріжжі привітали переможця Дефлімпійських ігор

Мінрозвитку, громади та ОВА підписали Меморандум щодо впровадження нових правил розрахунку вартості робіт під час відбудови

З 11 грудня українці можуть купувати продукти за кошти програм «Зимова підтримка» та «Національний кешбек»

У Запоріжжі відкрили меморіальну табличку полеглому Захиснику та лікарю Артуру Пономарю

Українці, які постраждали від збройної агресії рф, можуть подати заяву про репарації