Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

При облдержадміністрації почав працювати контактний центр

23 січня 2015 - 10:35

При облдержадміністрації почав працювати контактний центр

Розпочала роботу обласна «гаряча» лінія з прийому дзвінків від жителів області для оперативного розгляду звернень громадян місцевими органами виконавчої влади відповідно до компетенції.

Як повідомив директор комунальної установи Олександр Вєрозубов, метою діяльності контактного центру є забезпечення своєчасного, всебічного, повного розгляду звернень, вжиття у межах компетенції вичерпних заходів оперативного реагування на порушені заявниками питання для максимального задоволення чи відновлення законних їх прав та законних інтересів.

Контактний центр за допомогою програмно-апаратного комплексу здійснює приймання за телефонним номером звернень заявників, які оперативно надсилає на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції.

Об’єктивний і вчасний розгляд звернень забезпечують місцеві органи влади, які мають перевірити викладені в них факти та прийняти у разі потреби відповідні рішення. Якщо звернення не містить достатніх даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, місцевий орган влади вживає заходів для отримання додаткової інформації.

На кожне звернення відповідальним працівником контактного центру заводиться електронна реєстраційна картка, в якій зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта підприємницької діяльності, органу місцевого самоврядування), контактний телефон, адреса, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги. Кожному зверненню надається індивідуальний номер. У разі, коли заявник не називає своє прізвище, ім’я, по батькові або не надає інші відомості, звернення реєструється як анонімне і надсилається в установленому порядку місцевому органу влади, до компетенції якого належить розгляд порушеного питання, який самостійно визначає доцільність його розгляду.

Про результати розгляду звернень місцеві органи влади повідомляють заявників у встановленому порядку.

У разі, коли місцевий орган влади прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це в установленому порядку заявника та надає відповідну інформацію контактному центру. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 30 днів.

Телефон «гарячої» лінії: 0-800-503-508, дзвінки безкоштовні. Графік роботи: понеділок – четвер – з 8.00 до 17.00, п’ятниця - з 8.00 до 15.45 год., крім вихідних та святкових днів. 

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Пам'ятаємо кожного: 85 нових дзвіночків зʼявилися на Дереві пам’яті

Діалог влади та бізнесу: електронні сервіси ПФУ – крок до цифрового офісу

Для дорослих і дітей: запорізькі артисти запрошують глядачів на святкові вистави

«Футбол сильніший за сирени»: у Запоріжжі підбили підсумки першого етапу спортивного проєкту

Люди з великим серцем: у Запоріжжі відзначили Міжнародний день волонтера

«Дуальна освіта – потужний «якір» для молоді, який заохочує її залишатися в Україні», – заступник Міністра освіти і науки Микола Трофименко

Загалом упродовж доби окупанти завдали 776 ударів по 23 населеним пунктам Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1380-го дня війни

Громади та комунальні підприємства Запорізької області отримали чергову партію нової спецтехніки

Графіки погодинних відключень світла у Запоріжжі: як розподіляють навантаження

Державний бюджет-2026: зарплати вчителів суттєво зростуть

Безоплатне харчування для всіх школярів та рух до стандартів ЄС: в Україні оновили Стратегію реформування шкільного харчування