Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

При облдержадміністрації почав працювати контактний центр

23 січня 2015 - 10:35

При облдержадміністрації почав працювати контактний центр

Розпочала роботу обласна «гаряча» лінія з прийому дзвінків від жителів області для оперативного розгляду звернень громадян місцевими органами виконавчої влади відповідно до компетенції.

Як повідомив директор комунальної установи Олександр Вєрозубов, метою діяльності контактного центру є забезпечення своєчасного, всебічного, повного розгляду звернень, вжиття у межах компетенції вичерпних заходів оперативного реагування на порушені заявниками питання для максимального задоволення чи відновлення законних їх прав та законних інтересів.

Контактний центр за допомогою програмно-апаратного комплексу здійснює приймання за телефонним номером звернень заявників, які оперативно надсилає на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції.

Об’єктивний і вчасний розгляд звернень забезпечують місцеві органи влади, які мають перевірити викладені в них факти та прийняти у разі потреби відповідні рішення. Якщо звернення не містить достатніх даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, місцевий орган влади вживає заходів для отримання додаткової інформації.

На кожне звернення відповідальним працівником контактного центру заводиться електронна реєстраційна картка, в якій зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта підприємницької діяльності, органу місцевого самоврядування), контактний телефон, адреса, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги. Кожному зверненню надається індивідуальний номер. У разі, коли заявник не називає своє прізвище, ім’я, по батькові або не надає інші відомості, звернення реєструється як анонімне і надсилається в установленому порядку місцевому органу влади, до компетенції якого належить розгляд порушеного питання, який самостійно визначає доцільність його розгляду.

Про результати розгляду звернень місцеві органи влади повідомляють заявників у встановленому порядку.

У разі, коли місцевий орган влади прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це в установленому порядку заявника та надає відповідну інформацію контактному центру. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 30 днів.

Телефон «гарячої» лінії: 0-800-503-508, дзвінки безкоштовні. Графік роботи: понеділок – четвер – з 8.00 до 17.00, п’ятниця - з 8.00 до 15.45 год., крім вихідних та святкових днів. 

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 801-го дня війни

Допомагаємо військовим посилювати захист сучасними засобами радіоелектронної боротьби, – Іван Федоров

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 246 разів ударили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 800-го дня війни

Історико-культурний комплекс «Запорозька Січ» відкриє двері для відвідувачів

Допомога армії, безпека та комфорт наших людей – незмінні пріоритети голови ЗОДА Івана Федорова

Великдень-2024: онлайн-трансляція богослужінь

«Антилопи» з Вільнянська здобули перемогу на обласних фінальних іграх «Пліч-о-пліч»

Понад 50 дітей Запорізької області стали новими учасниками патріотичного руху «Байда»

Запорізька обласна державна адміністрація та CIVIC обʼєднали зусилля для захисту цивільного населення

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області