Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

На обласну «гарячу» лінію за допомогою звернулося більше 2 тисяч запоріжців

13 квітня 2016 - 09:06

На обласну «гарячу» лінію за допомогою звернулося більше 2 тисяч запоріжців

Запорізький обласний контактний центр, який приймає звернення громадян  за єдиним телефонним номером 0 800 503 508 «гарячої» лінії, здобуває все більшу довіру населення. Так, за I квартал 2016 року надійшов 2081 дзвінок, що у шість разів більше, ніж за аналогічний період минулого року.  Зареєстровано 1004 звернення, що у сім разів більше минулорічного показника. Впродовж січня–березня цього року зросла кількість надання громадянам працівниками Центру консультацій та довідкової інформації, передусім  соціального спрямування.

Як повідомила директор Центру Ольга Савенкова, у територіальному розрізі традиційно найбільше   дзвінків надійшло від жителів обласного центру – 692.  Серед сільських районів найчастіше зверталися жителі Чернігівського  (212), Кам’янсько-Дніпровського (71), Оріхівського (53), Вільнянського (44) та Запорізького (40) районів.

За тематикою порушених питань звернення стосувалися різних сфер життєдіяльності,  та найчастіше  громадян турбують проблеми житлового господарства,  соціального захисту населення,   комунального господарства та благоустрою населених пунктів.

У сфері житлово-комунального господарства виникають питання щодо оплати за житло та комунальні послуги, експлуатації та ремонту житла,  відсутності або неякісної послуги холодного та гарячого водопостачання, теплопостачання, встановлення та перевірки лічильників. Актуальними залишаються питання ремонту багатоквартирних житлових будинків, обслуговування прибудинкових територій, ремонту внутрішньоквартальних доріг,  ліфтів та дахів багатоповерхових житлових будинків, особливо у м. Запоріжжі.

Щодо  соціального захисту звернення стосуються надання матеріальної та гуманітарної  допомоги, призначення та перерахунку соціальних виплат,  субсидій на оплату житлово-комунальних послуг,  надання  пільг (на ліки, на проїзд).

У галузі охорони здоров’я найчастіше нарікання викликають робота закладів охорони здоров’я, оскаржуються дії медичних працівників,  рішення МСЕК щодо визначення групи інвалідності  тощо.

За словами фахівців, більшість звернень надходить від найменш соціально захищених верств населення: осіб похилого віку, багатодітних сімей, громадян, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність, одиноких матерів, учасників АТО.

Нагадаємо, Запорізький обласний контактний центр забезпечує прийом звернень, які надходять  від громадян та фізичних осіб-підприємців, за єдиним телефонним номером 0 800 503 508 «гарячої» лінії.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

В Запорізькій області провели оцінку ступеня безбар’єрності об’єктів фізичного оточення у 2025 році

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1349-го дня війни

У Запорізькій ОДА відбулася зустріч із представниками стратегічного проєкту «Reclaim»: обговорили підтримку прифронтових громад і подальшу співпрацю

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 05.11.2025

Впродовж доби окупанти завдали 658 ударів по 14 населених пунктах Запорізької області

Якісна медицина в комфортних умовах для найменших пацієнтів: у Запоріжжі триває будівництво хірургічного корпусу обласної дитячої лікарні

Врожай 2025 року: стійкість запорізьких аграріїв у прифронтових умовах

Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

Крок до євроінтеграції України: відбулися Конгресові слухання щодо запровадження системи державного нагляду за рішеннями громад

Екологічна небезпека та загроза для здоров’я людей: чому не можна спалювати суху траву та листя

Прийнято стандарт для безбар’єрного простору: ДСТУ ISO 21542:2025

Прийнято стандарт для безбар’єрного простору: ДСТУ ISO 21542:2025