Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Єдина гаряча лінія з евакуації в Запорізькій області+38 0800 331 630
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

«Гаряча» лінія забезпечує постійний зв'язок між обласною владою та населенням регіону

6 серпня 2019 - 12:18

В обласному контактному центрі відбулася чергова пряма «гаряча лінія» у рамках проєкту «Влада на зв’язку з громадськістю», під час якої з громадянами спілкувався заступник голови обласної державної адміністрації Віктор Скобліков.

Посадовцю на «гарячу лінію» надійшло 13 дзвінків від жителів міста Запоріжжя та Енергодар, а також Більмацького та Веселівського районів.

Більшість звернень уже традиційно стосувалися проблемних питань житлово-комунального господарства та сфери соціального захисту. Зокрема, виплати матеріальної допомоги, субсидій, пенсійного забезпечення тощо.

Вже традиційно активними були представники Більмацького району, які продовжують боротися за перейменування свого селища Більмак.

Крім цього, активними упродовж цієї «гарячої лінії» були жителі м. Енергодар.

Адже сьогодні жителі м. Енергодар не можуть у повному обсязі отримувати комунальні послуги. Через низький рівень оплати населення комунальне підприємство «Тепловодоканал» накопичило борг за електроенергію. Нагадаємо, з 1 серпня в Енергодарі розпочато відключення від електропостачання центрального теплового пункту міста, внаслідок чого припинено постачання гарячої води до житлових будинків, об’єктів та підприємств.  

Причиною знеструмлення об’єктів стала заборгованість за спожиту електроенергію КП «Тепловодоканал» перед ТОВ «ВЕК «Паливенерго». Борг у розмірі 1 млн 826 тис. грн виник у зв’язку з низьким рівнем оплати населенням, підприємствами та юридичними особами послуг з водопостачання та водовідведення. 

Віктор Скобліков повідомив додзвонювачам, що після обговорення цього питання було досягнуто домовленостей, а саме під час засідання сесії Енергодарської міської ради затвердити питання надання підприємству «Тепловодоканал» фінансової підтримки у розмірі 10 млн грн. Також досягнута домовленість з ВП «Запорізька АЕС» на постачання комунальних послуг.

Сесія Енергодарської міської ради  запланована на четвер, 8 серпня, де й буде вирішуватись це питання.

На всі інші звернення посадовець надав відповідні роз’яснення. Окремі доручення щодо опрацювання проблемних питань надано керівникам профільних департаментів. Низку питань, розв’язання яких потребує певного часу, Віктор Скобліков взяв під особистий контроль.

Довідково.

Поставити запитання та повідомити про проблеми всі охочі можуть за єдиним номером телефону: 0-800-503-508, з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00. Графіки проведення прямих телефонних ліній у рамках проєкту «Влада на зв’язку з громадськістю» можна переглянути на сайтах обласного контактного центру, облдержадміністрації, обласної ради.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Новий етап життя: запорізькі ветерани отримали сертифікати на житло

Державна підтримка бізнесу в умовах війни: компенсація збитків та страхування від воєнних ризиків

Місце родинного затишку: дитячий будинок сімейного типу отримав ключі від просторого будинку в Запоріжжі

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 26.12.2025

Стан інтернет-підключення закладів соціальної сфери

Прямий зв’язок із владою: відбулася гаряча лінія з керівницею апарату ЗОДА Оксаною Кірчевою

Прискорене бронювання для бізнесу: 45-денний механізм для ОПК та скасування 72-годинної перевірки

Впродовж доби окупанти завдали 636 ударів по 29 населеним пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1401-го дня війни

Сучасна спецтехника для ефективної роботи комунальних служб Запорізької області

Українські традиції та сила духу: у Запоріжжі відбувся Кубок президента Всеукраїнської федерації «Спас»

Крок до самостійного життя: підопічні одного з психоневрологічних інтернатів Запорізької області пройшли комплексне медичне обстеження