Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

«Гаряча лінія» допомагає жителям районів донести свої проблеми до влади

2 жовтня 2019 - 13:41

Пряма «гаряча лінія», що працює в кол-центрі  облдержадміністрації, дає можливість жителям області у зручній формі поспілкуватися з керівництвом обласної виконавчої влади. Це підтвердила і «пряма лінія» з першою заступницею голови адміністрації Еллою Слепян.

До посадовця звернулися жителі міст Запоріжжя, Бердянська, Оріхова та  Більмацького, Запорізького, Кам`янсько-Дніпровського та Оріхівського районів.

Проблеми, з якими звертались додзвонювачі, стосувалися виплати соціальної допомоги, пенсійного забезпечення, медицини, житлово-комунального господарства та багатьох інших питань, які турбують сьогодні жителів області.

Досить незвичним було анонімне звернення одного з батьків, чия дитина навчається у корекційному класі в одній із шкіл Запоріжжя. Вона повідомила, що адміністрація школи збирає гроші з батьків дітей з інвалідністю на ремонт туалетної кімнати. На це Елла Слепян запевнила жінку:  жоден з батьків не зобов’язаний здавати гроші на будь-що у школі. Не має значення, це звичайний клас чи корекційний. У випадку, якщо адміністрація чи викладачі вимагають «профінансувати» якісь ремонтні роботи,  одразу потрібно звертатися до представників міської чи обласної влади.

Заявниця з Бердянська попросила допомоги в отриманні «доступних ліків». У лікарні міста запевняють, що потрібний їй препарат не поставляється з початку року.

Під час цієї «гарячої лінії» особливо активними були оріхівці. Так, надійшло звернення від пенсіонерів – ветеранів війни щодо отримання пільг на електропостачання. Також звернулися жителі, які живуть в Оріхові на вулиці біля відремонтованої дороги Київ – Маріуполь. За їхніми словами, робітники настільки підняли дорогу під час ремонту та не зробили зливи, що під час дощу вся вода стікає до їхніх будинків.

На всі питання Елла Слепян надала інформацію чи роз’яснення. За окремими зверненнями буде вжито відповідних заходів реагування. Проблемні питання, вирішення яких потребує ретельного вивчення та певного часу, взято посадовцем під особистий контроль.

 

 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Вони втратили спокій, але не втратили людяності: в Запоріжжі відзначили благодійників та волонтерів

Форум «Безпечна громада»: МВС розширює безпекові ініціативи для громад

Зі смаком черешні: в Запоріжжі погасили марку «Мелітополь – це Україна!»

Захистити запорізьке небо: на території області починають працювати дрони-перехоплювачі ворожих безпілотників

Коли мрії гартуються тривогами: в Запоріжжі відзначили найкращих випускників

Нова транспортна стратегія: у Запоріжжі подвоїться кількість муніципальних автобусів

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 24.06.2025

Упродовж доби окупанти завдали 430 ударів по 13 населених пунктах Запорізької області

«Дуже чекаємо на наших Героїв», – заслужений тренер України з плавання проводитиме заняття для ветеранів

Діалог заради розвитку: голова Запорізької ОДА зустрівся з членами обласної Молодіжної ради

Автопідйомники, бункеровоз та фургони: комунальники та прифронтова громада отримали нову та надійну спецтехніку

Приватизація у Запоріжжі: об’єкт незавершеного будівництва у центрі міста виставили на аукціон