Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Оголошено конкурс на кращий слоган Запорізької області

6 жовтня 2020 - 18:00

В Запорізькій області активно розробляється Стратегія розвитку туризму. На сьогоднішній день проводиться напрацювання впізнаваного візуального образу регіону. Було презентовано результати першого етапу розробки брендбуку – потенційних концептів бренду Запоріжжя.

Жителів області запрошують долучитися до створення нового іміджу через участь у конкурсі на найкращий слоган.

Конкурс розпочинається сьогодні – 6 жовтня. Він включає 2 етапи та загалом триватиме до 27 жовтня.За результатами першого етапу три кращі слогани будуть винесені на фінальне голосування, що відбуватиметься з 17 по 27 жовтня.  Автор найкращого слогана отримає туристичне спорядження (намет, каремат, спальний мішок, рюкзак).  А також матиме змогу безкоштовно відвідати обласний краєзнавчий музей та театрально-видовищні заклади.

Ваш варіант слогана має відповідати таким критеріям:

  • короткий, не більше 4-х слів;

  • враховує особливості регіону чи важливі історичні події/пам'ятки; 

  • українською мовою та бажано переклад англійською мовою;

  • характеризує регіон;

  • легко запам'ятовується;

  • основний меседж націлений на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули.

Запропонувати свій власний варіант слогану можна з 6 по 16 жовтня.

Пропозиції та ідеї надсилати на електронну скриньку digitalzoda@gmail.com, вказавши в темі листа «‎Слоган Запорізької області», своє ім’я та прізвище. Лист має містити документ у форматі Word, в якому зазначається:

  • варіант слогана відповідно до критеріїв;

  • опис та пояснення ідеї слогана (не більше 50 слів);

  • контактний номер телефону;

На другому етапі конкурсу автори трьох кращих слоганів мають відобразити свою ідею за допомогою відео. 

Термін розробки та передачі відео: з 17 до 27 жовтня 2020 року. 

Переможця конкурсу обиратимуть члени робочої групи з розробки Стратегії розвитку туризму Запорізької області.


Довідково.

Приклади слоганів:

«Черкащина — місце сили»

«Львівщина — люди дії»

«Нью-Йорк — Я люблю Нью-Йорк/I Love New York»

«Берлін — живи/будь Берліном/Be Berlin»

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

 

 

 

Читайте також

Залучити світ до реалізації формули миру – зараз одне з ключових завдань для України

ОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО РАДІАЦІЙНОГО ФОНУ на 17.00 годину 09.12.2022

Олександр Старух про оперативну ситуацію в регіоні

Олександр Старух: “Лише відповідальне ставлення до енергетичних обмежень дасть нам по-справжньому світле майбутнє”

В Запорізькій області відновлено моніторинги автобусних маршрутів

Як отримати безкоштовно або з невеликою доплатою ліки за програмою Доступні ліки у військовий час

Жителі прифронтових громад Пологівського та Запорізького районів продовжують отримувати паливні дрова

Наслідки ворожого обстрілу Запорізького району

ОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО РАДІАЦІЙНОГО ФОНУ на 8.00 годину 09.12.2022

Ситуація щодо російського вторгнення станом на 09.12.2022, 289 доба

Дякую всім, хто посилює нашу державу і допомагає людям. Звернення Володимира Зеленського 8.12.2022

Олена Зеленська відкрила розширене засідання Міжвідомчої координаційної ради з питань охорони психічного здоров’я та надання психологічної допомоги постраждалим унаслідок збройної агресії РФ