Попри коронакризу та зміни до держбюджету, згідно з якими капітальні видатки за програмою “Забезпечення експлуатаційно-безпечного стану судноплавних шлюзів” у сумі 77,3 млн грн були зняті, капремонт шлюзів на Дніпрі триває. Міністерству інфраструктури вдалося забезпечити фінансування цих проєктів за рахунок єврокоштів у розмірі 232,2 млн грн, які були отримані на початку серпня. Про це повідомив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій. Після того, як у березні цього року в зв’язку з COVID-19 були прийняті нові зміни до держбюджету, на жаль, капітальні видатки у розмірі 77,3 млн грн на програму із забезпечення експлуатаційно-безпечного стану шлюзів на Дніпрі були зняті. Але ми знайшли вихід з цієї ситуації і за фінансової підтримки наших європейських партнерів продовжуємо виконувати ці роботи. У наших планах - здійснювати навігацію на Дніпрі протягом всього року, якщо для цього будуть сприятливі погодні умови, - зазначив очільник Міністерства. Стан виконання ремонтних робіт: На Київському шлюзі: • розпочато роботи з ремонту системи осушення судноплавної камери, проводиться демонтаж обладнання. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го. На Канівському шлюзі: • завершено роботи із заміни робочих воріт верхньої голови, тривають загальні будівельні роботи. Очікуваний термін виконання – листопад 2020-го; • розпочато роботи із заміни КРП та силових кабельних ліній, проводиться демонтаж обладнання. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го. На Дніпродзержинському шлюзі: • тривають роботи із заміни нижніх робочих воріт, розпочато виготовлення великогабаритних елементів. Протягом поточного року очікується виключно виготовлення конструкцій. На Каховському шлюзі: • розпочато роботи з ремонту системи осушення судноплавної камери, проводиться демонтаж обладнання. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го; • тривають роботи з ремонту конструкцій судноплавної камери та гідротехнічних галерей. Після підписання договору будуть розпочаті відповідні роботи. Очікуваний термін виконання – кінець 2020-го. Владислав Криклій також наголосив на важливості якнайскорішого прийняття закону “Про внутрішній водний транспорт”, який дозволив би вирішити всі проблемні питання, пов’язані з модернізацією судноплавних шлюзів на Дніпрі та її фінансуванням. Для утримання шлюзів в належному стані законопроєктом передбачається створення Державного фонду розвитку внутрішніх водних шляхів, з якого фінансуватиметься утримання, реконструкція, ремонт, технічне переоснащення й охорона судноплавних гідротехнічних споруд, - пояснив Владислав Криклій. За матеріалами Урядового порталу