Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Оголошення

До уваги отримувачів та набувачів гуманітарної допомоги

12 січня 2021 - 13:42

Наказом Міністерства соціальної політики України  від 31.07.2020       № 539, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12 листопада 2020 р. № 1125/35408, затверджено форми звітів про наявність і розподіл гуманітарної допомоги та Інструкцію щодо їх заповнення.

Зважаючи, що відповідно до статті 11 Закону України ,,Про гуманітарну допомогуˮ отримувач і набувач гуманітарної допомоги (юридична особа) щомісячно в установленому порядку подають до відповідного спеціально уповноваженого державного органу з питань гуманітарної допомоги звіти про наявність та розподіл гуманітарної допомоги до повного використання всього обсягу отриманої гуманітарної допомоги, отримувачам необхідно довести зазначену інформацію до набувачів гуманітарної допомоги – юридичних осіб, визначених їх планами розподілу.

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1229-го дня війни

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 06.07.2025

Загалом упродовж доби окупанти завдали 532 удари по 14 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1228-го дня війни

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1227-го дня війни

Рівний доступ до освіти для всіх: у Запорізькій області діють інклюзивні центри для складання іспитів

Пліч-о-пліч до успіху: запорізькі школярі здобули три «бронзи» у фіналі змагань Всеукраїнських шкільних ліг

Повернути собі рух і навчити сина плавати: як у Запоріжжі ветерани займаються у басейні

«Вірю, що наступного разу кожен із вас зможе поділитися своєю історією успіху»: в Запоріжжі організували ярмарок вакансій для ветеранів

Ветерани Запорізької області отримали сертифікати на придбання житла

РАДІАЦІЙНИЙ ФОН В КОНТРОЛЬНИХ ТОЧКАХ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ НА 05.07.2025

Загалом упродовж доби окупанти завдали 469 ударів по 11 населених пунктах Запорізької області.