12 травня заступник голови Запорізької обласної державної адміністрації Едуард Брутман відповів на питання громадян під час чергової прямої телефонної лінії в обласному контактному центрі.
До посадовця за роз'ясненнями зателефонували жителі м.Запоріжжя, Мелітопольського та Пологівського районів.
Заявники переважно порушували питання сфери житлово-комунального господарства. Так, мешканка Запоріжжя, що є головою ОСББ, повідомила, як майже півроку жителі її будинку не можуть розірвати договір з «Запоріжсервісом» та повністю утворити ОСББ. Також громадяни продовжують скаржитися на неможливість передати показники газопостачання через колл-центр «Запоріжгазу».
Окремо заявників цікавили питання сфери охорони здоров’я. Так, ініціативна мешканка м.Запоріжжя звернула увагу керівництва області на потребу у проведенні косметичного ремонту у Строганівському відділення Запорізької обласної інфекційної клінічної лікарні.
Едуард Брутман надав вичерпні роз’яснення кожному, хто телефонував на гарячу лінію. За результатами розгляду всім заявникам надішлють офіційні письмові відповіді.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю