Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Ефективна комунікація у воєнний час: у Запоріжжі провели семінар для фахівців, що працюють зі зверненнями громадян

6 вересня 2025 - 16:20

У Запоріжжі пройшов семінар для понад 130 фахівців, які працюють зі зверненнями громадян у місцевих органах влади. Учасники обговорили порядок опрацювання звернень на гарячі лінії, перспективи впровадження електронного документообігу та інші питання.

Серед головних тем навчання – помилки у роботі зі зверненнями. Серед них – недотримання термінів, відсутність супроводу звернень та ігнорування вимог щодо продовження розгляду.

Багато цих недоліків вам відомі. Раджу ставити упереджувальні терміни і не залишати виконання документа на останній день. Коли робота виконується впритул до строку, майже завжди виникають порушення, – наголосив начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату ЗОДА Денис Кас’яненко. 

Головна спеціалістка відділу сприяння роботи регіональних представництв Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Юлія Короткова нагадала про важливість права громадян на доступ до публічної інформації та детально розповіла про міжнародні й національні норми, що його гарантують.

– Право на доступ до публічної інформації є фундаментальним, адже воно забезпечує прозорість діяльності влади, контроль з боку громадян та їхню активну участь у суспільному житті, – підкреслила Юлія Короткова.

До всіх органів місцевої виконавчої влади та самоврядування протягом 2024 року надійшло близько 72 тисяч звернень громадян. Під час семінару звернули увагу на ключову роль обласного контактного центру у роботі зі зверненнями. Саме сюди першочергово надходить переважна більшість прохань і скарг жителів області.

Контактний центр сьогодні – це форпост, який приймає на себе першим звернення від громадян, що не знають, куди звернутися по допомогу. Для нас пріоритетним є надання первинної підтримки. Ми – як швидка допомога: вислухати, зорієнтувати й спрямувати людину до потрібного органу, – зазначила директорка КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради Ольга Савенкова.

Керівниця апарату Запорізької ОДА Оксана Кірчева підкреслила, що в умовах воєнного стану робота зі зверненнями громадян набуває особливого значення. Вона є містком між владою та людьми, які потребують допомоги і підтримки у скрутних життєвих ситуаціях.

Ми живемо у складний для України час, коли на фахівців у галузі роботи зі зверненнями громадян покладається надважливе завдання. Людина, яка звернулась зі своїми проблемами, повинна відчувати розуміння, бажання допомогти й підтримку, особливо коли її життєві труднощі спричинені війною, – підсумувала Оксана Кірчева.

Читайте також

В Запорізькій області провели оцінку ступеня безбар’єрності об’єктів фізичного оточення у 2025 році

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1349-го дня війни

У Запорізькій ОДА відбулася зустріч із представниками стратегічного проєкту «Reclaim»: обговорили підтримку прифронтових громад і подальшу співпрацю

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 05.11.2025

Впродовж доби окупанти завдали 658 ударів по 14 населених пунктах Запорізької області

Якісна медицина в комфортних умовах для найменших пацієнтів: у Запоріжжі триває будівництво хірургічного корпусу обласної дитячої лікарні

Врожай 2025 року: стійкість запорізьких аграріїв у прифронтових умовах

Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

Крок до євроінтеграції України: відбулися Конгресові слухання щодо запровадження системи державного нагляду за рішеннями громад

Екологічна небезпека та загроза для здоров’я людей: чому не можна спалювати суху траву та листя

Прийнято стандарт для безбар’єрного простору: ДСТУ ISO 21542:2025

Прийнято стандарт для безбар’єрного простору: ДСТУ ISO 21542:2025