Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Ефективна комунікація у воєнний час: у Запоріжжі провели семінар для фахівців, що працюють зі зверненнями громадян

6 вересня 2025 - 16:20

У Запоріжжі пройшов семінар для понад 130 фахівців, які працюють зі зверненнями громадян у місцевих органах влади. Учасники обговорили порядок опрацювання звернень на гарячі лінії, перспективи впровадження електронного документообігу та інші питання.

Серед головних тем навчання – помилки у роботі зі зверненнями. Серед них – недотримання термінів, відсутність супроводу звернень та ігнорування вимог щодо продовження розгляду.

Багато цих недоліків вам відомі. Раджу ставити упереджувальні терміни і не залишати виконання документа на останній день. Коли робота виконується впритул до строку, майже завжди виникають порушення, – наголосив начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату ЗОДА Денис Кас’яненко. 

Головна спеціалістка відділу сприяння роботи регіональних представництв Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Юлія Короткова нагадала про важливість права громадян на доступ до публічної інформації та детально розповіла про міжнародні й національні норми, що його гарантують.

– Право на доступ до публічної інформації є фундаментальним, адже воно забезпечує прозорість діяльності влади, контроль з боку громадян та їхню активну участь у суспільному житті, – підкреслила Юлія Короткова.

До всіх органів місцевої виконавчої влади та самоврядування протягом 2024 року надійшло близько 72 тисяч звернень громадян. Під час семінару звернули увагу на ключову роль обласного контактного центру у роботі зі зверненнями. Саме сюди першочергово надходить переважна більшість прохань і скарг жителів області.

Контактний центр сьогодні – це форпост, який приймає на себе першим звернення від громадян, що не знають, куди звернутися по допомогу. Для нас пріоритетним є надання первинної підтримки. Ми – як швидка допомога: вислухати, зорієнтувати й спрямувати людину до потрібного органу, – зазначила директорка КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради Ольга Савенкова.

Керівниця апарату Запорізької ОДА Оксана Кірчева підкреслила, що в умовах воєнного стану робота зі зверненнями громадян набуває особливого значення. Вона є містком між владою та людьми, які потребують допомоги і підтримки у скрутних життєвих ситуаціях.

Ми живемо у складний для України час, коли на фахівців у галузі роботи зі зверненнями громадян покладається надважливе завдання. Людина, яка звернулась зі своїми проблемами, повинна відчувати розуміння, бажання допомогти й підтримку, особливо коли її життєві труднощі спричинені війною, – підсумувала Оксана Кірчева.

Читайте також

«Готуємо нових переможців»: в оновленій Запорізькій обласній ШВСМ уже третій місяць тривають заняття з різних видів спорту

До 50 мільйонів гривень на відбудову: громади можуть отримати фінансування проєктів з відновлення від Державного фонду регіонального розвитку

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 06.09.2025

Впродовж доби окупанти завдали 476 ударів по 15 населених пунктах Запорізької області

У центрі уваги – діти: Запорізьку область відвідали представники Координаційного центру КМУ та ЮНІСЕФ

У центрі уваги – діти: Запорізьку область відвідали представники Координаційного центру КМУ та ЮНІСЕФ

«Діалог влади та бізнесу»: на порядку денному – бронювання працівників критично важливих підприємств

У Запоріжжі через несприятливі погодні умови може відчуватися неприємний запах

СБУ затримала агента рф, який готував ворожі обстріли по енергогенеруючих підприємствах України

«Пліч-о-пліч: згуртовані громади» по-гуляйпільськи: нові партнерства та оздоровлення дітей

«В спорті загартовується не спортсмен, а людина» – заступник Міністра молоді та спорту України Сергій Тимофєєв

Впродовж доби окупанти завдали 569 ударів по 14 населених пунктах Запорізької області