Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Анонси заходів

До уваги членів Громадської ради при обласній державній адміністрації!

16 серпня 2011 - 12:00

06.09.2011 о 14.00 у залі 200 обласної державної адміністрації (69107, м.Запоріжжя, пр.Леніна, 164) відбудуться чергові Загальні Збори Громадської ради при обласній державній адміністрації.

Орієнтовні питання порядку денного:

  1. Про стан і перспективи розвитку Громадських рад у Запорізькому регіоні.
  2. Про затвердження складу комітетів Громадської ради.
  3. Про внесення змін до переліку комітетів Громадської ради.
  4. Про затвердження складу Президії Громадської ради.
  5. Про членство у Громадській раді.
  6. Різне

Реєстрація учасників засідання Загальних Зборів з 13.00 у фойє залу 200 за документами, що посвідчують особу. У разі неможливості особистої участі у засіданні прошу членів Громадської ради здійснювати оформлення доручень відповідно до частини 7 розділу 5 Положення «Про Громадську ради при Запорізькій обласній державній адміністрації».

 

 

Голова Громадської Ради О.В.Наметченко

Читайте також

Незламний запорізький бізнес

Жителі регіону – про майбутнє Запорізького краю

Запоріжжя перезавантажується: плани розвитку регіону окреслив голова ОДА Іван Федоров на «Запорізькій платформі співпраці та розвитку 2024»

Життя під час війни: виклики для Запорізької області

«Запорізька платформа співпраці та розвитку» – формула успішного майбутнього

У 1944 році через примусову депортацію «совєтами» понад 190 тисяч кримських татар втратили дім, свої сімʼї та навіть життя

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 452 рази вдарили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 814-го дня війни

Як не втратити зв’язок та інтернет під час відключень електроенергії

У Запоріжжі виявили 2 автобуса, водії яких працювали без дозвільних документів

Міноборони запускає мобільний застосунок Резерв+ для військовозобов'язаних, призовників та резервістів