Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Інформаційні матеріали

В Запорізькому центрі перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрів 27-28 вересня 2011 року відбувся тематичний короткостроковий семінар "Впровадження автоматизованої системи діловодства та електронного документообігу "ОПТІМА" для працівників місце

28 вересня 2011 - 16:50

В Запорізькому центрі перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрів 27-28 вересня 2011 року відбувся тематичний короткостроковий семінар "Впровадження автоматизованої системи діловодства та електронного документообігу "ОПТІМА" для працівників місцевих органів виконавчої влади.

Учасниками семінару стали 19 державних службовців та 2 працівники державних установ.

Даний семінар проводився з метою удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування; сприяння ефективному впровадженню новітніх технологій в управлінні та контрольній діяльності, активізації участі державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування в інноваційних процесах, розбудові структур місцевих органів виконавчої влади; удосконалення знань державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування щодо автоматизації діловодства та електронного документообігу в органах виконавчої влади; надання слухачам теоретичних знань та формування практичних навичок використання системи автоматизації діловодства та електронного документообігу "ОПТІМА"; удосконалення знань слухачів щодо використання автоматизованої системи діловодства "ОПТІМА" в контрольній діяльності місцевих органів виконавчої влади.

В ході семінару зі слухачами відпрацьовані наступні питання:

  • Принципи побудови та функціонування систем електронного документообігу. Система автоматизації діловодства та електронного документообігу "ОПТІМА". Призначення основних програмних модулів. Робота з модулем "Адміністратор".
  • Організаційно-технологічні підходи до впровадження системи електронного документообігу "ОПТІМА" в місцевих органах виконавчої влади: заповнення довідників, підключення звітів, проведення інвентаризації бази даних.
  • Налаштування рубрикатора, організація пошуку документів за різноманітними атрибутами, побудова запитів в модулі "Клієнт-Оптима".
  • Практичні рекомендації з використання та впровадження системи "ОПТІМА". Обмін досвідом щодо впровадження системи обліку вхідних документів та контролю виконавської дисципліни в апараті облдержадміністрації.

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 794-го дня війни

«Робіть вибір для себе та насолоджуйтесь своєю роботою все життя»: у Запоріжжі відбувся кар’єрний форум для молоді

Продовжуємо підтримку наших захисників необхідною технікою та приладами

Поліція Запоріжжя посилює безпекові заходи напередодні релігійних свят

Середня, професійна та вища освіта мають працювати у взаємодії заради розвитку

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 536 разів ударили по Запорізькій області

Запорізькі фермери отримали насіння від міжнародних партнерів

Іван Федоров про дезінформацію та фейки

«Чудово, що в нас є укриття – ми можемо відвідувати не тільки уроки, а й секції», – діти Кушугумської громади похизувалися міністру освіти України

Розвиток освіти в умовах воєнного стану – тема педагогічного форуму в Запоріжжі

ЄМК ДП «Запорізький експертно-технічний центр Держпраці» – на приватизаційному аукціоні