Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини з районів

Звернення громадян - найважливіші показники взаємодії влади і суспільства

18 лютого 2014 - 11:18

Звернення громадян - найважливіші показники  взаємодії влади і суспільства

17 лютого за участю заступника голови Розівської райдержадміністрації Валентини Авєріної відбулось засідання круглого столу з питань реалізації завдання Президента України щодо належної організації роботи зі зверненнями громадян у Розівській райдержадміністрації та її структурних підрозділах.

Валентина Авєріна наголосила, що вирішення проблем мешканців району є  першочерговим завданням місцевої влдаи. Глава держави Віктор Янукович поставив завдання ретельно розглядати кожне проблемне питання та забезпечувати з боку влади належну допомогу людям.

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації О.Кіщак доповіла, що в 2013 році до райдержадміністрації надійшло 74 звернення, з них 9 колективних.

Найбільше звернень отримано з питань аграрної політики і земельних відносин - 41 звернення (55,4 %) від загальної кількості. Друге місце за актуальністю посідають питання соціального захисту – 20 (27 %),  третє місце припадає на питання праці та заробітної плати – 4 (5 %).

Вся діяльність райдержадміністрації щодо організації роботи зі зверненнями громадян організована відповідно до вимог Указу Президента України ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. У 2013 році двічі це питання виносилось на засідання колегії райдержадміністрації, видано 6 розпоряджень голови райдержадміністрації; на засіданнях постійно діючої комісії з питань роботи зі зверненнями громадян заслухано звіти 24 посадових осіб, проведено 186 особистих прийомів громадян (у тому числі й виїзних), проведено 4 прямих телефонних лінії, 23 перевірки додержання законодавства про звернення громадян тощо.

Також протягом минулого року проведено Дні відкритого листа у семи сільських радах району. Щоквартально проводився ”Контрольний день”.

Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації О.Мальований повідомив, що протягом 2013 року до нього на особистий прийом звернулось 47 громадян, до заступників начальника – 45. Основні питання звернень – призначення субсидій, різних видів допомоги, забезпечення протезно-ортопедичними виробами та засобами реабілітації.

З метою проведення консультативної роботи щоденно працює ”гаряча” телефонна лінія для звернень громадян. За 2013 рік отримано 238 звернень. Громадяни отримують відповіді з питань своєчасного призначення всіх видів державної допомоги та виплати заробітної плати.

Також присутні обговорили актуальні проблеми, що хвилюють громадян, по напрямках діяльності райдержадміністрації.

„Працівники всіх структурних підрозділів повинні з належною увагою ставитись до звернень громадян, особливо людей похилого віку та представників незахищених верств населення“, - підсумувала засідання заступник голови райдержадміністрації В.Авєріна.

Читайте також

РАДІАЦІЙНИЙ ФОН В КОНТРОЛЬНИХ ТОЧКАХ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ НА 02.08.2025

Упродовж доби окупанти завдали 579 ударів по 11 населених пунктах Запорізької області

«Діалог влади та бізнесу»: грантові програми – важливий інструмент для розвитку підприємництва

«Діалог влади та бізнесу»: грантові програми – важливий інструмент для розвитку підприємництва

Перші результати «ЕЛІТА UFUTURE»: як запорізькі школярі відкривають майбутнє у топ-бізнесах України

Пенсійний фонд запрошує до команди: у Запоріжжі відбувся ярмарок вакансій

Пенсійні послуги – зручно, доступно, комфортно

СБУ вкотре нагадує: жодна «легка нажива» не варта втрати майбутнього

Платформа SafeWomenHUB: посилення безпеки та захисту жінок і дівчат, постраждалих від війни

Загалом упродовж доби окупанти завдали 614 ударів по 12 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1254-го дня війни

Події липня в об’єктиві фотожурналістів ОДА: завжди оперативно та неупереджено