Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Оголошення

Про розширення списків кадрового резерву на посади державної служби обласної державної адміністрації!

17 березня 2014 - 14:32

З метою розширення списків кадрового резерву на посади державної служби облдержадміністрації, Запорізька обласна адміністрація чекає пропозицій від професійно підготовлених осіб з повною вищою освітою, з досвідом роботи за спеціальністю та випускників вищих навчальних закладів, які здатні виявляти ініціативу, володіють навичками роботи на комп'ютері, мають організаторські здібності, необхідні для виконання посадових обов'язків.  

Осіб, які мають бажання бути зарахованими до списків кадрового резерву на посади державної служби обласної державної адміністрації, просимо зазначити у якому структурному підрозділі облдержадміністрації бажають працювати та надіслати біографічну довідку, або резюме на електронну адресу: kr@zoda.gov.ua

Читайте також

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 14.05.2025

Щоденна хвилина пам'яті: у запорізькій гімназії вшановують загиблих внаслідок російського вторгнення

Загалом упродовж доби окупанти завдали 457 ударів по 14 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1175-го дня війни

Безпека та якісні знання: запорізькі школярі навчаються в облаштованому укритті

Трансформація освіти і науки в Україні: що вже зробили та які плани

Жодних рішень для громадянського суспільства без громадськості: як у Запорізькій області розвиватимуть місцеву демократію

Ветеран-морпіх допомагає побратимам адаптуватися до цивільного життя та займається патріотичним вихованням молоді

Відкрита реєстрація на Всеукраїнський тренінг для молодіжних та дитячих громадських організацій

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 12.05.2025

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 13.05.2025

Впродовж доби окупанти завдали 454 удари по 14 населених пунктах Запорізької області