Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Єдина гаряча лінія з евакуації в Запорізькій області+38 0800 331 630
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Область готується до збільшення кількості отримувачів компенсації та субсидії на житлово-комунальні послуги

25 липня 2014 - 11:03

Область готується до збільшення кількості отримувачів компенсації та субсидії на житлово-комунальні послуги

Про посилення соціального захисту населення в умовах підвищення тарифів на послуги житлово-комунального господарства йшла мова на нараді з питань соціально-економічної та соціально-політичної ситуації в регіоні.

 Доповідаючи з цього питання, директор Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Ігор Мещан зазначив, що з осені прогнозовано знизиться рівень життя населення, і відповідно, збільшиться кількість сімей, які потребуватимуть соціального захисту. З травня поточного року ціни і тарифи на житлово-комунальні послуги для населення, які пов’язані з газоспоживанням, зросли на 64%. Тож уже зараз слід готуватись до того, що кількість отримувачів субсидій значно збільшиться. Планується, що в опалювальний період 2014-2015 років програмою житлових субсидій буде охоплено майже 70 тисяч сімей в області або 11% від загальної  кількості (торік 52,4 тисячі сімей).

Крім того, з липня поточного року почав працювати новий вид державної допомоги в оплаті комунальних послуг - компенсація додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на них.

- Наразі для нас головне – проведення широкої інформаційної кампанії. Люди мають знати, що в умовах підвищення тарифів вони не покинуті напризволяще, що окрім субсидій існує і такий вид допомоги на сплату житлово-комунальних послуг, - підкреслив Ігор Мещан.

Щодо поточної ситуації директор Департаменту повідомив, що до органів соціального захисту населення за консультаціями звернулися понад п’ять тисяч громадян, щодня їх кількість збільшується. За попередніми підрахунками, за компенсацією звернеться понад 130 тисяч сімей, що складає 20% від їх загальної кількості. Тому посадовець наголосив на необхідності вже зараз відпрацьовувати оптимальні схеми призначення компенсацій, щоб максимально спростити та налагодити цей процес до початку опалювального періоду, коли кількість людей, які прийдуть оформляти цей вид допомоги, значно збільшиться.

Серед першочергових завдань, які поставлені перед працівниками соцсфери – налагодити взаємодію з газопостачальними організаціями, організувати широку інформаційну кампанію, напрацювати чіткий та зрозумілий порядок надання компенсації, а також не допустити скорочення чисельності працівників у цій сфері, від яких безпосередньо залежить процес оформлення документації.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Новий етап життя: запорізькі ветерани отримали сертифікати на житло

Державна підтримка бізнесу в умовах війни: компенсація збитків та страхування від воєнних ризиків

Місце родинного затишку: дитячий будинок сімейного типу отримав ключі від просторого будинку в Запоріжжі

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 26.12.2025

Стан інтернет-підключення закладів соціальної сфери

Прямий зв’язок із владою: відбулася гаряча лінія з керівницею апарату ЗОДА Оксаною Кірчевою

Прискорене бронювання для бізнесу: 45-денний механізм для ОПК та скасування 72-годинної перевірки

Впродовж доби окупанти завдали 636 ударів по 29 населеним пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1401-го дня війни

Сучасна спецтехника для ефективної роботи комунальних служб Запорізької області

Українські традиції та сила духу: у Запоріжжі відбувся Кубок президента Всеукраїнської федерації «Спас»

Крок до самостійного життя: підопічні одного з психоневрологічних інтернатів Запорізької області пройшли комплексне медичне обстеження