Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Олександр Старух - на прямому зв’язку з мешканцями Запорізького краю

15 липня 2021 - 15:50

Сьогодні у форматі «прямої лінії» Олександр Старух поспілкувався з жителями нашої області. До керівника області за допомогою і роз’ясненнями звернулося восьмеро мешканців нашого краю.

Більшість заявників порушували питання житлово-комунального господарства. Заявниця із Вільнянська поскаржилася, що інформація у її платіжках за газ не відповідає дійсності, а газопостачальник – Запоріжгазбуд  – не відповідає на дзвінки та не надає жодних роз’яснень. Також на проблеми із газом поскаржилися і мешканці одного із будинків по вулиці Незалежної України у Запоріжжі. За їх словами,  газу нема вже понад два тижні, але ніхто не пояснює, коли з’явиться блакитне паливо.

Також  на «гарячу» лінію вкотре надходили скарги на керуючу компанію «Місто для людей». Цього разу жінка розповіла очільнику області, що компанія тривалий час ігнорує виконання своїх зобов’язань. У під’їздах брудно, інженерні мережі несправні, а ліфт у будинку понад місяць не працює.

- Якщо ви незадоволені роботою керуючої компанії, то має повне право її змінити. Всього лише проведіть загальні збори, обговоріть варіанти і зберіть необхідну кількість підписів, – прокоментував ситуацію керівник ОДА.

Також на «гарячу» лінію  надходили звернення з питань роботи приміських електропотягів. Так, один із жителів Запоріжжя поцікавився причинами скасування електрички із Запоріжжя до Дніпра. Олександр Старух повідомив заявнику, що цей потяг зможе курсувати лише після того як громади знайдуть у своєму бюджеті гроші на співфінансування.

Саме громади мають вирішити чи потрібен їм цей маршрут  та знайти кошти на його співфінансування, зокрема, на компенсацію пільгового проїзду, – розповів посадовець.

Очільник регіону уважно вислухав кожного із громадян та запевнив, що відповідно до норм чинного законодавства всі вони отримають офіційну відповідь. Спеціалісти детально вивчатимуть кожне звернення, а за окремими питаннями буде вжито оперативних заходів реагування.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Платформа «Діалог влади та бізнесу» у Запоріжжі: кластери – шлях до економічного зростання

«Життя – це боротьба, а боротьба – це шлях до себе»: ветеранів та їхні родини запрошують на безоплатні тренування з вільної боротьби

Як діяти під час стресу, надзвичайної ситуації чи тривоги: у Запоріжжі обговорили психологічну готовність громад

«Добре, що до нас прислухалися і зробили так, як ми хотіли», – мешканці пошкодженого ворогом будинку обживаються у відремонтованих оселях

Як отримати асистента для дитини з особливими потребами?

Дистанційний супровід для ветеранів: тепер допомога – незалежно від місця проживання

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 27.06.2025

Упродовж доби окупанти завдали 333 удари по 14 населених пунктах Запорізької області

Хвилина мовчання: тиша серед щоденних турбот

Вони втратили спокій, але не втратили людяності: в Запоріжжі відзначили благодійників та волонтерів

Форум «Безпечна громада»: МВС розширює безпекові ініціативи для громад

Зі смаком черешні: в Запоріжжі погасили марку «Мелітополь – це Україна!»