Щодня оператори приймають звернення від мешканців області та ВПО, що проживають у Запоріжжі. У контакт-центрі можна отримати консультації щодо гуманітарної допомоги, соціального захисту, а також стосовно викрадених або зниклих безвісти осіб.
Звернутися за консультацією можна за безкоштовним телефонним номером 0800 503 508 з 8 до 20 у будні та з 8 до 15 у вихідні.
Одним із завдань контакт-центру є постійна робота для покращення якості послуг для населення. Працівники проводять тематичні навчання з різними структурними підрозділами ОВА, щоб мати можливість надавати актуальну та достовірну інформацію.
Нещодавно у контакт-центрі відновили практику проведення прямих телефонних гарячих ліній зі співробітниками ОВА, яка існувала ще до початку повномасштабного вторгнення.
Ще одним нововведенням у роботі є запуск чат-боту, що працює у месенджерах Вайбер та Телеграм. Він був розроблений для зручного та оперативного надання інформації громадянам.
Підвищення рівня надання адміністративних, інформаційних і соціальних послуг жителям Запорізької області на підконтрольній уряду України території стало можливим завдяки щирій підтримці американського народу, отриманій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), і проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні», що забезпечив технічну й експертну допомогу в оснащенні обласного контактного центру Запорізької обласної військової адміністрації.