Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Діалог з бізнесом

Діалог влади та бізнесу: брендування – ключ до розвитку бізнесу

22 серпня 2025 - 16:00

Що робить продукт ефективним та бажаним? Чому брендування – ключ до розвитку бізнесу? Відповіді на ці питання шукали учасники платформи «Діалог влади та бізнесу» разом з експертом Кирилом Сухацьким. Зустріч організувала Запорізька ОДА.

На думку заступника директора Департаменту економічного розвитку і торгівлі ЗОДА Максима Кучеренка, навіть в умовах війни конкуренція серед виробників зростає щодня, а споживач стає дедалі вимогливішим.

– Тому саме маркетинг і якісний бренд визначають, чи зможе компанія не лише привернути увагу клієнта, а й утримати його довіру надовго. Адже бренд – це не лише логотип чи назва, це, перш за все, репутація, цінності та відносини зі споживачем. Сьогодні ми запросили Кирила Сухацького, який поділиться досвідом, як саме вибудовувати довіру між бізнесом і клієнтом, якими інструментами маркетингу можна скористатися, щоб підвищити впізнаваність компанії, а також які практики формування бренду довели свою ефективність навіть в умовах війни, – представив експерта зустрічі Максим Кучеренко. 

Підприємець, дизайнер, CEO агенції Brightmedia, бренд-консультант власників бізнесу Кирило Сухацький присвятив свій виступ питанню – як зміцнити довіру клієнтів та збільшити прибуток компанії.

– Заради чого потрібно створювати бренд? Заради довіри. Бренд – це довіра до вас, до вашого бізнесу. Довіра – це шлях очікувань, це постійний процес. Над збільшенням довіри потрібно працювати постійно. Для клієнта бренд – це, насамперед, про цінність, в яку він із задоволенням вкладає свої кошти. Бренд – це також про якість, зрозумілість, прозорість. Тобто клієнт має розуміти вас і ваш продукт. Якщо клієнт цього не розуміє, то досягти легких продажів неможливо. Отже потрібно інвестувати в бренд, в процес маркетингу та рекламу для того, щоб вам довіряли, – переконаний Кирило Сухацький.

Експерт наголосив: бренд не починається з картинки чи логотипу – за кожним брендом стоїть якийсь сенс. 

– Якщо ми порівняємо два автомобільні бренди, наприклад BMW і Mercedes, то зрозуміємо: вони не продають авто, вони продають сенс. У BMW – це «задоволення від водіння», у Mercedes – «найкраще або нічого».  Компанія Starbucks не продає каву, вона продає сенс –  «винагорода за щоденні моменти». Усі ми знаємо, що ця кава не найкраща у світі, не найдешевша у світі, але компанія не продає каву. Вона продає бажання прийти, спілкуватися, робити Instagram-пости і показувати це. І це працює, – зауважив спікер.

Кирило Сухацький розповів, як назва, логотип, фірмовий стиль, пакування, промисловий дизайн можуть підвищити впізнаваність продукту, а також як інструменти маркетингу допомагають збільшувати продажі.

Тема створення бренду власного бізнесу зацікавила багатьох підприємців. Тож до онлайн-зустрічі доєдналося понад 100 учасників. Вони мали змогу задати питання, які їх турбують, та почути фахову відповідь.

Платформа «Діалог влади та бізнесу» продовжує свою роботу. Інформацію про час та тему наступної зустрічі можна дізнатися на інформаційних ресурсах голови Запорізької облдержадміністрації Івана Федорова та Запорізької ОДА. 

Читайте також

«Ми працюємо заради того, щоб плекати стійкість запоріжців», – регіональний координатор Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» Сергій Дружинін

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 28.11.2025

Упродовж доби окупанти завдали 460 ударів по 20 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1373-го дня війни

Бізнес-воркшоп для українських компаній у Нідерландах: інвестиції та партнерства для відбудови

Запорізька область та Саксонія-Ангальт узгоджують спільні кроки на 2026 рік

Загалом упродовж доби окупанти завдали 590 ударів по 22 населених пунктах Запорізької області

«Національний кешбек» оновлює перелік товарів і послуг для витрачання коштів

Пліч-о-пліч, незважаючи на відстань: Василівська, Преображенська та Дніпрорудненська громади зустрілися з громадою-партнером

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 27.11.2025

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1372-го дня війни

Історія, незламність і сила жителів: Олександрівський район Запоріжжя відзначив річницю створення