У Запоріжжі центри обслуговування клієнтів АТ «Запоріжжяобленерго» стали більш доступними для людей з інвалідністю. На вході встановлені спеціальні кнопки виклику, після натискання яких фахівець виходить та допомагає клієнту отримати необхідні послуги.
У компанії наголошують: безбар’єрність – це не лише про архітектурні рішення, а й про дбайливе ставлення до людей.
– Безбар'єрність – це питання, яке зараз дуже актуальне, і ми намагаємося працювати в цьому напрямку якомога краще для людей. У нас на вході є кнопка для виклику спеціаліста, який допоможе людині. Часто фахівець бере необхідні документи та контактний телефон. Якщо людина не може чекати, ми телефонуємо, коли все готово. Ми намагаємося не відкладати справи, бо розуміємо: люди з проблемами зі здоров’ям не можуть кожного разу приїжджати, – розповіла начальниця Центру обслуговування клієнтів АТ «Запоріжжяобленерго» Оксана Дулеба.
В компанії продовжують працювати над покращенням центрів обслуговування клієнтів. Зокрема, впроваджують безбар’єрні рішення, щоб зробити сервіс зручним та доступним.
– Наразі облаштовуємо новий центр обслуговування у Шевченківському районі. Він спроєктований вже з урахуванням вимог безбар’єрності і буде оснащений пандусом, щоб споживачі могли безперешкодно потрапити всередину. Далі плануємо реконструювати вже існуючі центри. Побудувати пандуси, щоб споживачі могли без перешкод потрапити до будівлі, – підсумувала речниця АТ «Запоріжжяобленерго» Зореслава Цупренко.