У Запорізькій обласній державній адміністрації продовжується практика прямого спілкування з жителями регіону. Цього разу на запитання громадян під час чергової гарячої лінії відповідала керівниця апарату ЗОДА Оксана Кірчева. Протягом години до посадовиці звернулися 5 жителів області. Серед них – жителі Запоріжжя, села Розумівка та внутрішньо переміщені особи. Ключові звернення стосувалися проблем із якістю опалення, питань пенсійного забезпечення, а також надання матеріальної допомоги людям, які опинилися у скрутних життєвих обставинах. Оксана Кірчева надала вичерпні роз’яснення кожному заявнику. Питання, що потребують додаткового вивчення, передані до відповідних профільних департаментів та керівників громад для оперативного вирішення. – Гаряча лінія – це можливість для людей отримати допомогу, а для влади – стати більш відкритою та підзвітною. Ми прагнемо, щоб кожен, хто звертається на гарячу лінію, отримав не тільки відповідь, але й відчуття, що його голос почутий, а його проблема буде вирішена, – підбила підсумки спілкування Оксана Кірчева. Нагадуємо, що звернутися на «гарячу лінію» ЗОДА можна: за телефоном: 0 800 503 508 через Telegram-бот: @InfoProstirZPBot













