Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

30 вересня – Всеукраїнський день бібліотек

30 вересня 2010 - 11:32

Голова Запорізької обласної
державної адміністрації Борис Петров

Шановні друзі!

Від щирого серця вітаю бібліотечних працівників з Всеукраїнським днем бібліотек.

Професія бібліотекаря не є легкою, але у соціальному плані  надзвичайно важливою. Від вашої праці багато в чому залежить інтелектуальне майбутнє нашої держави, її успішний розвиток.

Нині бібліотеки є тими інформаційними ланками, які з’єднують читачів з надбаннями людства, сприяють розвитку українського державотворення, розбудові громадянського суспільства.

Подальший розвиток бібліотечної справи – це запорука успішного поступу нашої країни, бо саме вона відкриває нам шлях до книги – споконвічного джерела  мудрості та знань.

Бажаю вам  цікавих бібліотечних надходжень та вдячних читачів, невичерпної енергії, оптимізму, впевненості у власних силах,  взаєморозуміння та підтримки, міцного здоров’я, щасливої долі та родинного тепла!

 

Голова Запорізької обласної
державної адміністрації


Борис Петров

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 815-го дня війни

Незламний запорізький бізнес

Жителі регіону – про майбутнє Запорізького краю

Запоріжжя перезавантажується: плани розвитку регіону окреслив голова ОДА Іван Федоров на «Запорізькій платформі співпраці та розвитку 2024»

Життя під час війни: виклики для Запорізької області

«Запорізька платформа співпраці та розвитку» – формула успішного майбутнього

У 1944 році через примусову депортацію «совєтами» понад 190 тисяч кримських татар втратили дім, свої сімʼї та навіть життя

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 452 рази вдарили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 814-го дня війни

Як не втратити зв’язок та інтернет під час відключень електроенергії

У Запоріжжі виявили 2 автобуса, водії яких працювали без дозвільних документів