Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Єдина гаряча лінія з евакуації в Запорізькій області+38 0800 331 630
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Соцпрацівники закликають жителів області вчасно оформлювати компенсації на послуги ЖКГ

6 жовтня 2014 - 09:45

Соцпрацівники закликають жителів області вчасно оформлювати компенсації на послуги ЖКГ

В області триває процес надання компенсацій додаткових витрат на оплату послуг ЖКГ. На сьогодні, як повідомила начальник управління соціальних гарантій та державної соціальної допомоги Департаменту соцзахисту облдержадміністрації Катерина Кривошей, до територіальних органів соцзахисту населення за консультаціями звернулися понад 4,5 тис. громадян, за призначенням звернулися 326 сімей, 224 родинам пільги вже призначені на суму 72,8 тис. грн.

- Цей показник свідчить про те, що люди ще не поспішають оформлювати пільги. Справжній ажіотаж розпочнеться з початком опалювального сезону, коли  в платіжках суми до сплати відчутно збільшаться. Тому дуже важливо, щоб усі бажаючі отримати компенсацію зверталися до відповідних структур вчасно. Наразі ми тільки готуємося до справжнього напливу охочих, - зазначила посадовець.

Право на отримання компенсації мають не тільки малозабезпечені, але й ті сім’ї, в яких середньомісячний сукупний дохід за попередні шість місяців нижчий за прожитковий мінімум, що визначатиметься в залежності від складу сім’ї.

З 1 січня 2014 року встановлено такі прожиткові мінімуми: для дітей віком до шести років - 1032 грн., для дітей віком від шести до 18 років - 1286 грн., для працездатних осіб - 1218 грн., для осіб, які втратили працездатність, - 949 гривень.

За попередніми розрахунками новий вид соціальної допомоги можуть отримати понад 130 тис. жителів області (20% від їх загальної кількості). Призначатиметься вона з місяця написання заяви до завершення опалювального періоду 2014-2015 років.

Серед населення області  постійно проводиться інформаційно – роз’яснювальна робота щодо порядку надання допомоги: працюють  телефонні «гарячі лінії», інформацію можна отримати по скайпу,  організовуються зустрічі з громадянами за місцем проживання, виготовляються  інформаційні матеріали тощо.

Територіальними управліннями соціального захисту населення забезпечено щоденний прийом громадян, які можуть звернутися за наданням компенсації та субсидії в зручний для себе час.

Телефон  «гарячої» лінії Департаменту соцзахисту населення ОДА - 764 13 62. 

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 26.12.2025

Стан інтернет-підключення закладів соціальної сфери

Прямий зв’язок із владою: відбулася гаряча лінія з керівницею апарату ЗОДА Оксаною Кірчевою

Прискорене бронювання для бізнесу: 45-денний механізм для ОПК та скасування 72-годинної перевірки

Впродовж доби окупанти завдали 636 ударів по 29 населеним пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1401-го дня війни

Сучасна спецтехника для ефективної роботи комунальних служб Запорізької області

Українські традиції та сила духу: у Запоріжжі відбувся Кубок президента Всеукраїнської федерації «Спас»

Крок до самостійного життя: підопічні одного з психоневрологічних інтернатів Запорізької області пройшли комплексне медичне обстеження

Українські традиції та сила духу: у Запоріжжі відбувся Кубок президента Всеукраїнської федерації «Спас»

Пліч-о-пліч заради дитячих усмішок: діти Долинської громади отримали подарунки від партнерів з Житомирщини

Привітання з Різдвом Христовим