умови
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного спеціаліста-економіста відділу інформаційно-аналітичної роботи Управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю Запорізької обласної державної адміністрації (категорія «В»)
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
Головний спеціаліст-економіст відділу інформаційно-аналітичної роботи управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю Самостійно і в повному обсязі веде облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, зобов'язань, доходів та витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства й технології оброблення даних. Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку. За погодженням з керівником управління, подає в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань. Готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку. Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну. Виконує інші повноваження, передбачені законодавством України, відомчими нормативно-правовими актами. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 3274 грн., надбавки і доплати (відповідно до статей 50-52 Закону України від 10.12.2015 №889-VІІІ «Про державну службу»). |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
|
Дата, час і місце проведення конкурсу |
08 серпня 2016 року о 10.00 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, каб. 668 |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Озерова Альона Ігорівна (061) 224-62-23, uvp@ukrpost.ua
|
|
Вимоги до професійної компетентності |
||
Загальні вимоги |
||
1. |
Освіта |
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра. |
2. |
Досвід роботи |
Без вимог до досвіду роботи. |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
Спеціальні вимоги** |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта фінансово-економічного спрямування |
2. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»; 5) Бюджетний Кодекс України; 6) Кодекс законів про працю України; 7) Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період; 8) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; 9) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ; 10) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування. |
3. |
Професійні знання |
Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби. |
4. |
Якісне виконання поставлених завдань |
1) вміння працювати з інформацією; 2) здатність працювати в декількох проектах одночасно; 3) вміння вирішувати комплексні завдання; 4) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
5. |
Командна робота та взаємодія |
1) вміння працювати в команді; 2) вміння ефективної координації з іншими; 3) вміння надавати зворотній зв’язок |
6. |
Сприйняття змін |
1) здатність приймати зміни та змінюватись |
7 |
Технічні вміння |
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) |
8 |
Особисті компетенції |
1) відповідальність; 2) системність і самостійність в роботі; 3) уважність до деталей; 4) наполегливість; 5) креативність та ініціативність; 6) орієнтація на саморозвиток. |