Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

«Гаряча» лінія забезпечує постійний зв'язок між обласною владою та жителями самих віддалених районів

21 серпня 2019 - 12:40

В обласному контактному центрі відбулася чергова пряма «гаряча лінія» у рамках проєкту «Влада на зв’язку з громадськістю», під час якої з громадянами спілкувався заступник голови обласної державної адміністрації Олександр Бабанін.

Посадовцю на «гарячу лінію» надійшло 13 дзвінків від жителів міст Запоріжжя та Енергодар, а також Більмацького, Гуляйпільського, Чернігівського, Василівського та Михайлівського районів.

Більшість звернень традиційно стосувалися проблемних питань житлово-комунального господарства, соціального захисту. Зокрема, виплати матеріальної допомоги, субсидій, допомоги на лікування, пенсійного забезпечення тощо.

Особливо активними упродовж цієї «гарячої лінії» були жителі м. Енергодар. Енергодарці скаржилися, що в житлових будинках з учорашнього вечора відключено ліфти. Мешканцям багатоповерхівок важко ходити пішки, особливо це стосується людей похилого віку. Більшість з них вимушені просто залишатися у своїх домівках, не маючи змоги вийти до лікарні або магазину.

Житель Гуляйпільського району звернувся з проблемним питанням оформлення власності на земельну ділянку після смерті батьків. У зв’язку з відсутністю необхідних документів ця ділянка вже виявилася у власності іншої людини.

Заявниця з Комунарського району м. Запоріжжя звернулася за допомогою: пенсіонерка, що хворіє та проживає сама, просить надати їй соціального працівника для обслуговування вдома.

Жителі Більмацького району поскаржилися, що у них розмиває піщану дорогу. Особливо після злив по дорозі неможливо ні пройти, ні проїхати.

Жителька Василівського району попросила допомоги в лікуванні своєї матері, яка вже 10 місяців чекає черги на отримання кардіостимулятора. Жінці необхідна матеріальна допомога для придбання необхідного обладнання та подальшого лікування.

Жителі Михайлівського району скаржаться на неналежні пасажирські перевезення між Пришибом та Михайлівкою. Зокрема, водії не беруть у салон пільговиків, сам транспорт ходить не регулярно та не за розписом.

На всі звернення були надані відповідні роз’яснення. Окремі доручення щодо опрацювання проблемних питань надано керівникам профільних департаментів. Низку питань, розв’язання яких потребує певного часу, Олександр Бабанін взяв під особистий контроль.

Довідково.

Поставити запитання та повідомити про проблеми всі охочі можуть за єдиним номером телефону: 0-800-503-508, з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00. Графіки проведення прямих телефонних ліній у рамках проєкту «Влада на зв’язку з громадськістю» можна переглянути на сайтах обласного контактного центру, облдержадміністрації, обласної ради.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Транспортну компанію, яка працює без дозвільних документів, виявив територіальний відділ «Укртрансбезеки»

Відстрочка для звільнених строковиків та бронювання працівників: представники ТЦК про зміни в законодавстві

«Запорізькі їжаки» мчать до перемоги

Навчання в змішаному форматі: діти радіють зустрічі з однокласниками та вчителями

У Запоріжжі колишні військовослужбовці та їх сім'ї зможуть пройти реабілітацію

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 256 разів ударили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 791-го дня війни

Про пенсії ветеранів-чорнобильців говорили під час круглого столу

Світло культури в темряві війни: у Запоріжжі відбувся фестиваль фільмів національно-культурних товариств

США схвалили пакет військової допомоги: Україна отримає нове озброєння та посилить свою обороноздатність

Як в Запоріжжі оформити догляд за людиною похилого віку чи з інвалідністю?