На цьому наголосив Олександр Старух у розмові з керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації. Під час робочої наради обговорювалися актуальні питання роботи органів виконавчої влади зі зверненнями громадян. У минулому році зафіксована кількість звернень громадян по області зменшилася на 19 відсотків. Це пов’язано, в першу чергу, із каранти нними обмеженнями та тимчасовою забороною на проведення особистих прийомів громадян. - Нам необхідно створити дієву систему взаємодії з громадами, щоб ефективно та вчасно реагувати на можливі проблеми, надавати їм потрібну методичну підтримку. Влада має залишатися на зв’язку з громадськістю за будь-яких обставин, забезпечити прийом громадян за іншими, дозволеними формами в період карантину. Всі керівники повинні не менше двох разів на місяць спілкуватися з громадою, приймати звернення людей в режимі «гарячих» телефонних ліній, – наголосив Олександр Старух. У 2020 році найбільше звернень громадян надійшло від жителів Приморського та Оріхівського районів. У зв’язку з пандемією більшість громадян зверталися до влади засобами телефонного зв’язку. Найбільше мешканців області у минулому році турбували питання сфери житлово-комунального господарства та соціального захисту, земельні питання. Крім того, зросла кількість звернень сфери охорони здоров’я. Так, із 26 тисяч телефонних звернень у минулому році 12 866 були пов'язані із ковідною тематикою. Також Запорізький обласний контактний центр протягом року додатково опрацьовав 1600 звернень на урядову лінію та 623 з «гарячої» лінії Міністерства охорони здоров’я.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю