У Запорізькій області розпочався новий мотиваційний проєкт «BizTour», який об’єднує молодь і бізнес. Його ініціювали Управління молоді, фізичної культури та спорту ЗОДА, Запорізький обласний центр зайнятості та Обласна молодіжна рада.
Мета проєкту – показати, що власна справа може починатися не з великих ресурсів, а з ідей, віри у себе та рішучості діяти. Підприємці, які вже досягли успіху, відкривають двері своїх підприємств для молоді, аби поділитися реальним досвідом і лайфхаками.
Першим пунктом бізнес-екскурсії став бренд «Алло, лосось». Серед учасників зустрічі – молодь віком від 14 до 35 років.
– Для нас важливо показати молоді реальні історії успіху наших земляків. «BizTour» дає можливість побачити, як ідея може стати прибутковою справою, якщо вірити у себе і наполегливо працювати, – зазначила заступниця начальника Управління молоді, фізичної культури та спорту ЗОДА Інна Киник.
Засновниця бренду Ангеліна Тесленко розповіла, як створювала унікальний гастропроєкт в Запоріжжі, долаючи виклики, страхи й невдачі. Під час відкритої Q&A-сесії, можна було запитати все – від того, де знайти стартові інвестиції до способів утримати клієнта.
– Ми прагнемо, щоб молодь Запорізького регіону не боялася реалізовувати свої ідеї. Такі зустрічі – потужний стимул для розвитку підприємницьких ініціатив і доказ, що успіх починається з натхнення, – наголосила директорка Запорізького обласного центру зайнятості Зінаїда Бойко.
Попереду – нові зустрічі, нові історії й нові бізнес-мандрівки, що надихають молодь створювати власні можливості саме тут, у Запоріжжі.