Під час пандемії коронавірусу ефективною заміною особистим прийомам стали 28 «гарячих» телефонних ліній, які керівники області провели за останні три місяці. Сім разів на зв’язку із нашими земляками був Олександр Старух. На жаль, не всі посадовці ретельно ставляться до цієї роботи. Минулого року до органів влади надійшло 1749 повторних звернень, дві третини з них – до міських рад великих міст. Це означає, що проблеми людей чиновники не вирішували по суті, а надавали формальні відписки. Беззаперечним «лідером» за кількістю повторних звернень став виконавчий комітет Запорізької міської ради (1151 звернення, або 65,8% від загальної кількості повторних звернень). Фахівці кажуть, що причина цього – безконтрольне направлення звернень з питань житлово-комунального господарства до керуючих компаній посадовцями одного із департаментів міськвиконкому. Треба говорити та надавати роз’яснення. Спілкуватися з людьми – це обов’язок представників влади. Не треба ховатися чи мовчати. Має бути створена єдина прозора система даних щодо звернень громадян та ходу їх опрацювання, - зазначив голова облдержадміністрації Олександр Старух. Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю