Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Шлях розпочато з визначення першочергових завдань

15 квітня 2010 - 09:51

Голова робочої групи "Технологічна модернізація економіки і розвиток інфраструктури" Комітету з економічних реформ Запорізької області Лариса Мефьодова  провела  перші організаційні засідання.

Прийнято рішення про створення п'яти робочих підгруп у складі робочої групи: "Розвиток електроенергетики"; "Розвиток інфраструктурних та перспективних секторів економіки, екологія"; "Розвиток сільського господарства";  "Енергозбереження";  "Проведення земельної реформи".

Також обрано керівників підгруп та погоджено їх склад, до якого запрошені керівники та фахівці промислових підприємств, провідні  вчені.

У свою чергу робочі підгрупи оперативно приступили до роботи Вже розроблено   плани роботи на найближчий період -  квітень-червень 2010 року та визначено пріоритети діяльності. Зокрема, першочерговим завданням є підготовка пропозицій до загальнодержавної програми економічних реформ.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Впродовж доби окупанти 542 рази вдарили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 808-го дня війни

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 380 разів ударили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 807-го дня війни

У Запоріжжі та Запорізькому районі посилять заходи безпеки під час поминальних днів

Ворог посилює агресію – ми посилюємо оборону Запоріжжя і допомогу ЗСУ

Зі сльозами на очах та гордістю в душі: Мелітопольщина вшанувала матерів, чиї сини стали янголами України

Формула миру – це про подолання криз у світі, інструменти їх вирішення. Це шанс на справедливість для світу, – Андрій Єрмак

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Сльози матерів та спогади військового: зворушлива зустріч напередодні Дня матері

Впродовж доби окупанти 547 разів ударили по Запорізькій області