Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Обласний центр зайнятості про ситуацію на ринку праці у Запорізькій області

8 грудня 2022 - 15:00

За січень-листопад 2022 року комплекс різноманітних послуг та матеріального забезпечення отримали 38,4 тис. безробітних, які перебували на обліку служби зайнятості, що на 28,9% менше минулорічного показника. 

За сприяння служби зайнятості протягом січня-листопада 2022 року 7,5 тис. осіб знайшли роботу, в тому числі 6,7 тис. безробітних, з них 583 безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб та 101 безробітний з учасників АТО/ООС. З початку року 290 безробітних проходили професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації. 

З початку року 825 осіб брали участь в громадських та інших роботах тимчасового характеру. Станом на 1 грудня 2022 року на обліку в центрах зайнятості Запорізької області перебувало 15,5 тис. безробітних. 

Додаткову інформацію можна отримати у Contact-центрі ЗОЦЗ за номером 0 800 33 67 28 або у телеграм каналі.

 

За матеріалами Обласного центру зайнятості

Читайте також

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 428 разів ударили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 790-го дня війни

Розбір завалів і демонтаж на ДніпроГЕС досі тривають, – Іван Федоров

Європейський тиждень вакцинації: лікарі нагадують про важливість щеплень

Робота для людей з інвалідністю: держава компенсує витрати на створення інклюзивних робочих місць

Уряд України надає грантову підтримку для розвитку агросектору

Запальний черліденг: запорізькі дівчата відточують свою майстерність

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 514 разів ударили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 789-го дня війни

«До нас приїжджають діти з сусідньої області, адже в нас є укриття, а значить – можливість навчатися офлайн», – директорка однієї зі шкіл Запорізького району