Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Діалог влади та бізнесу: брендування – ключ до розвитку бізнесу

22 серпня 2025 - 16:00

Що робить продукт ефективним та бажаним? Чому брендування – ключ до розвитку бізнесу? Відповіді на ці питання шукали учасники платформи «Діалог влади та бізнесу» разом з експертом Кирилом Сухацьким. Зустріч організувала Запорізька ОДА.

На думку заступника директора Департаменту економічного розвитку і торгівлі ЗОДА Максима Кучеренка, навіть в умовах війни конкуренція серед виробників зростає щодня, а споживач стає дедалі вимогливішим.

– Тому саме маркетинг і якісний бренд визначають, чи зможе компанія не лише привернути увагу клієнта, а й утримати його довіру надовго. Адже бренд – це не лише логотип чи назва, це, перш за все, репутація, цінності та відносини зі споживачем. Сьогодні ми запросили Кирила Сухацького, який поділиться досвідом, як саме вибудовувати довіру між бізнесом і клієнтом, якими інструментами маркетингу можна скористатися, щоб підвищити впізнаваність компанії, а також які практики формування бренду довели свою ефективність навіть в умовах війни, – представив експерта зустрічі Максим Кучеренко. 

Підприємець, дизайнер, CEO агенції Brightmedia, бренд-консультант власників бізнесу Кирило Сухацький присвятив свій виступ питанню як зміцнити довіру клієнтів та збільшити прибуток компанії.

– Заради чого потрібно створювати бренд? Заради довіри. Бренд – це довіра до вас, до вашого бізнесу. Довіра – це шлях очікувань, це постійний процес. Над збільшенням довіри потрібно працювати постійно. Для клієнта бренд – це, насамперед, про цінність, в яку він із задоволенням вкладає свої кошти. Бренд – це також про якість, зрозумілість, прозорість. Тобто клієнт має розуміти вас і ваш продукт. Якщо клієнт цього не розуміє, то досягти легких продажів неможливо. Отже потрібно інвестувати в бренд, в процес маркетингу та рекламу для того, щоб вам довіряли, – переконаний Кирило Сухацький.

Експерт наголосив: бренд не починається з картинки чи логотипу – за кожним брендом стоїть якийсь сенс. 

– Якщо ми порівняємо два автомобільні бренди, наприклад BMW і Mercedes, то зрозуміємо: вони не продають авто, вони продають сенс. У BMW – це «задоволення від водіння», у Mercedes – «найкраще або нічого».  Компанія Starbucks не продає каву, вона продає сенс –  «винагорода за щоденні моменти». Усі ми знаємо, що ця кава не найкраща у світі, не найдешевша у світі, але компанія не продає каву. Вона продає бажання прийти, спілкуватися, робити Instagram-пости і показувати це. І це працює, – зауважив спікер.

Кирило Сухацький розповів, як назва, логотип, фірмовий стиль, пакування, промисловий дизайн можуть підвищити впізнаваність продукту, а також як інструменти маркетингу допомагають збільшувати продажі.

Тема створення бренду власного бізнесу зацікавила багатьох підприємців. Тож до онлайн-зустрічі доєдналося понад 100 учасників. Вони мали змогу задати питання, які їх турбують, та почути фахову відповідь.

Платформа «Діалог влади та бізнесу» продовжує свою роботу. Інформацію про час та тему наступної зустрічі можна дізнатися на інформаційних ресурсах голови Запорізької облдержадміністрації Івана Федорова та Запорізької ОДА. 

Читайте також

У Запоріжжі вшанували полеглих Захисників та Захисниць України: на «Дереві Памʼяті» зʼявився ще 61 дзвіночок

Зробимо Україну чистою разом: стартує Всесвітній день прибирання

«Відчуваю себе мисливцем, лише ти і ціль», – ветеран Володимир про тренування зі стрільби з луку

Зміни в Програмі медичних гарантій: прифронтові медичні заклади отримають більше підтримки

Упродовж доби окупанти завдали 584 удари по 12 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1275-го дня війни

Відбудова ще одного зруйнованого ворогом будинку – на фінальній стадії

Можливості співпраці та повоєнна відбудова: іспанська громадська організація готова підтримувати Запоріжжя

Підприємці Запоріжжя та області!

«Хотілося б поїхати на відпочинок ще раз, особливо з такою компанією»: діти із Запорізької області в захваті від канікул на Рівненщині

Запорізька область та Фонд «Ященко»: старт нової співпраці