Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Підприємства області завжди можуть розраховувати на підтримку влади

8 лютого 2011 - 16:08

Керівник області Борис Петров пов’язує майбутнє Запорізького титаномагнієвого комбінату з приватизацією підприємства.

- Досвід показує, що держава на сьогодні не завжди є ефективним власником. Ми бачимо, що ЗТМК продовжує нарощувати борги, наприклад, борг підприємства за електроенергію сьогодні складає вже більше 390 мільйонів гривень, – зазначив голова ОДА у ході прес-конференції для журналістів.

 За словами Бориса Петрова обласна влада зі свого боку працює з центральними органами, з Кабінетом Міністрів, наполягаючи на встановленні пільгових тарифів на електроенергію для трьох підприємств області: Запорізького алюмінієвого комбінату, заводу напівпровідників та ЗТМК. Від цього також значною мірою залежить майбутній розвиток цих підприємств.

Крім того голова облдержадміністрації нагадав, що на нині сформовано і ефективно діють принципи співпраці обласної влади та підприємств області, за якими кожне може отримати необхідну підтримку.

 

Управління у справах преси та інформації

 

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 815-го дня війни

Незламний запорізький бізнес

Жителі регіону – про майбутнє Запорізького краю

Запоріжжя перезавантажується: плани розвитку регіону окреслив голова ОДА Іван Федоров на «Запорізькій платформі співпраці та розвитку 2024»

Життя під час війни: виклики для Запорізької області

«Запорізька платформа співпраці та розвитку» – формула успішного майбутнього

У 1944 році через примусову депортацію «совєтами» понад 190 тисяч кримських татар втратили дім, свої сімʼї та навіть життя

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 452 рази вдарили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 814-го дня війни

Як не втратити зв’язок та інтернет під час відключень електроенергії

У Запоріжжі виявили 2 автобуса, водії яких працювали без дозвільних документів